آلن ریچسون واقعاً می‌خواهد نقش بتمن را بازی کند، درباره قدرت فوق‌العاده واقعی او صحبت می‌کند

بازیگر آلن ریچسون بار دیگر به هالیوود یادآوری می کند که می خواهد نقش بتمن را بازی کند. ستاره ریچر در صحبت با هالیوود ریچر از تمایل خود برای بازی در نقش Crusader Caped صحبت کرد و در مورد آنچه که فکر می کند بزرگترین ابرقدرت بتمن است صحبت کرد.

ریچسون گفت: “من دوست دارم نقش بتمن را بازی کنم. آنجا، آن را گفتم. از پشت بام ها فریاد می زنم: من می خواهم بروس وین باشم. نکته در مورد بتمن این است: می دانید قدرت فوق العاده او چیست؟ هوش.” “این مرد باهوش ترین ابرقهرمان تاریخ است. او مبتکر است، او همه ابزارها را دارد، اما او فوق العاده باهوش است. من می خواهم آن مرد باشم. و همچنین یک غار با ماشین های فوق العاده داشته باشم.”

قبل از آن، ریچسون نام خود را به نقش بتمن اضافه کرد و گفت که دوست دارد برای پروژه آینده در نظر گرفته شود. او گفت: با تمام شایعاتی که من قرار است نقش بتمن را بازی کنم، چگونه می توانم بتمن را بزنم. “من دوست دارم بتمن را بازی کنم.”

ریچسون با بازی در نقش آرتور کری/آکوامن در اسمال ویل، تجربه کار با دی سی را دارد. رابرت پتینسون در حال حاضر نقش بتمن را بازی می‌کند و بعداً در بتمن 2 در سال 2026 دیده می‌شود. این فیلم در DC “Elseworlds” وجود دارد، که امکان بازی بازیگر متفاوت بتمن را در پروژه دیگری در همان زمان باز می‌گذارد.

در طرف دیگر راهروی کتاب های مصور، ریچسون اخیراً در مورد تست بازیگری ناموفق خود برای بازی در نقش ثور صحبت کرده است. او گفت که فکر می‌کند تنها بر اساس ظاهرش این نقش را دریافت می‌کند، اما اینطور نبود و کریس همسورث در نهایت این نقش را دریافت کرد.

بخوانید  کارل ویترز بازیگر فیلم های راکی ​​و سریال ماندلوریان درگذشت

ریچسون چندین پروژه در دست ساخت دارد، از جمله The Ministry of Ungentlemanly Warfare گای ریچی و قسمت‌های بیشتری از ریچر در Prime Video.

تحریریه مجله بازی یک گیمر