کپکام برای جشن چهلمین سالگرد خود یک پارک موضوعی دیجیتال ایجاد می کند

از دیگر اعلامیه‌های Capcom Spotlight می‌توان به تاریخ انتشار و بتای باز برای Exoprimal (که روز اول روی Xbox Game Pass نیز عرضه می‌شود)، و همچنین تاریخ انتشار Ghost Trick و ورود یک نسخه نمایشی برای Resident Evil 4 آینده اشاره کرد. بازسازی

طرفداران می توانند انتظار داشته باشند Capcom Town را در 12 ژوئن 2023، همزمان با روز تولد ناشر، تجربه کنند. این امر ورود سایت را درست قبل از نمایشگاه E3 2023، که در 13 ژوئن آغاز می شود، قرار می دهد.

«پارک موضوعی» که رسماً Capcom Town نامیده می‌شود، شامل یک موزه دیجیتالی است که تاریخچه کپکام را مستند می‌کند و همچنین «سایر ساختمان‌هایی» را که ناشر هنوز جزئیاتی در مورد آنها ارائه نکرده است، خواهد بود. یک سایت تیزر ذکر شده در طول ارائه، teaser.captown.capcom.comبه نظر نمی رسد در زمان نوشتن این مقاله کار کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این ناشر در جریان پخش زنده اخیر Capcom Spotlight اعلام کرد که Capcom در حال ایجاد یک پارک موضوعی دیجیتال برای جشن چهلمین سالگرد خود است.

بخوانید  معرفی هری پاتر: قهرمانان کوئیدیچ برای رایانه های شخصی و کنسول ها