معرفی هری پاتر: قهرمانان کوئیدیچ برای رایانه های شخصی و کنسول ها

یک بازی ویدیویی رقابتی چند نفره بر اساس کوئیدیچ، بازی فانتزی در سری هری پاتر، برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها معرفی شد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که برادران وارنر. گیمز و استودیو Unbroken بازی جدیدی از دنیای هری پاتر را معرفی کردند. این بازی بر اساس کوئیدیچ، بازی فانتزی از سری هری پاتر ساخته شده است. این بازی که Harry Potter: Quidditch Champions نام دارد بر روی کامپیوتر و کنسول ها عرضه خواهد شد.

برادران وارنر در کنار رونمایی از بازی Harry Potter: Quidditch Champions، Games اعلام کرده است که یک تست پخش محدود برای این بازی در تاریخ 1-2 آوریل (21-22 آوریل) برگزار خواهد شد. بازیکنان می توانند برای شرکت در Playtest در وب سایت رسمی بازی ثبت نام کنند.طبق گفته این وب سایت، هری پاتر: قهرمان کوئیدیچ یک بازی چند نفره رقابتی خواهد بود و به عنوان یک “تجربه کویدیچ کامل مستقل” توصیف می شود.

دانلود فیلم آپارات

هری پاتر: قهرمانان کوئیدیچ به بازیکنان اجازه می‌دهد شخصیت‌های خود را بسازند و گزینه‌های سفارشی‌سازی مختلفی را ارائه می‌دهد. بازیکنان می توانند به تنهایی یا با دوستان خود در حالت های آنلاین رقابتی بازی کنند. برادران وارنر بازی ها هنوز تاریخ انتشار این بازی را اعلام نکرده اند و نمی دانیم این بازی رقابتی به جز PC بر روی چه کنسول هایی عرضه خواهد شد.

بخوانید  CoD: بسته‌های پرک Warzone 2 باگ هستند و یک امتیاز هزاران پهپاد می‌دهد