پیوستن به بازیگر سریال بری در فیلم جدید سوپرمن


بازیگر بری، آنتونی کریگان برای بازی در نقش ابرقهرمان متامورفو به جمع بازیگران فیلم Superman: Legacy اضافه شد.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

در آخر اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری به بازی Superman: Legacy اضافه شد. هالیوود ریپورتر گزارش داده است که بازیگر بری، آنتونی کاریگان، جدیدترین بازیگر فیلم Superman: Legacy است و قرار است در نقش رکس میسون با نام مستعار متامورفو در فیلم ابرقهرمانی بازی کند. علاوه بر کریگان، دیوید کورن سوت در نقش کلارک کنت با نام مستعار سوپرمن، ریچل برازناهان در نقش لویس لین، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسده در نقش هاوکگرل و ادی گاتاگی در نقش مستر عالی از جمله بازیگران این فیلم هستند. حضور دارند و ایفای نقش خواهند کرد.

آنتونی کاریگان در فصل سوم سریال بری

فیلم The Superman: Legacy قرار است ریبوت شخصیت سوپرمن، شروع فصل اول دنیای سینمایی جدید DC به نام خدایان و هیولاها و جیمز گان، کارگردان سه گانه فیلم Guardians of the Galaxy و The Suicide باشد. فیلم Squad به همراه رئیس استودیو دی سی کارگردانی و نویسندگی را بر عهده خواهند داشت. او فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را بر عهده دارد. گان در پاسخ به نگرانی های طرفداران در مورد حضور چند شخصیت در فیلم، گفت که این شخصیت ها برای کمک به بیان بهتر داستان سوپرمن در فیلم هستند.

آنتونی کاریگان بیشتر به خاطر بازی در سریال بری که دیروز برای چهارمین فصل آن نامزد جایزه امی شد، شناخته می شود. کریگان سابقه حضور در سریال گاتهام و بازی در نقش ویکتور زز و نقش میست در سریال فلش را نیز دارد. فیلم Bill & Ted Face the Music و Fatherhood از دیگر نقش های کریگان هستند. متامورفو یک ابرقهرمان دی سی است که اولین بار در سال 1965 در The Brave and the Bold #57 که توسط باب هینی و رامونا فرادون خلق و معرفی شد ظاهر شد. قدرت های او شامل توانایی تبدیل به انواع عناصر ترکیبی، آسیب ناپذیری و غیره است.

بخوانید  ساخت فیلم Creed جدید براساس شخصیت دولف لاندگرن

فیلم سوپرمن: میراث قرار است در 11 جولای 2025 (20 ژوئیه 1404) اکران شود. فیلمبرداری و تولید Superman: Legacy قرار است از ژانویه 2024 آغاز شود، در هر صورت ممکن است اعتصاب بازیگران بر روند تولید این فیلم تاثیر منفی بگذارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر