مجموعه Office Complete در آمازون تخفیف زیادی دریافت می کند



سوالی در این مورد وجود ندارد. من آماده تماشای دوباره The Office هستم. آمازون برای مجموعه کامل مجموعه‌های کمدی موفق NBC، مجموعه‌های جعبه‌های بلوری و دی‌وی‌دی معاملاتی دارد.

پس از آمازون پرایم روز، The Office: The Complete Series در بلوری با قیمت 80 دلار در آمازون در دسترس است که 40 دلار از قیمت خرده فروشی آن 120 دلار است. در همین حال، مجموعه DVD فقط 30 دلار است که معمولاً 75 دلار به فروش می رسد.

The Office پس از اولین نمایش خود در سال 2005 همچنان محبوب باقی می ماند. نسخه آمریکایی این نمایش در واقع بر اساس سری اصلی بریتانیا بود، و دفتر اکنون برای مخاطبان استرالیایی بازسازی می شود. این سیزدهمین نسخه نمایش خواهد بود.

The Office با بازی استیو کارل، جان کرازینسکی و جنا فیشر، شعبه منطقه ای شرکت کاغذ داستانی، Dunder-Mifflin را دنبال می کند. این سریال به مدت 9 فصل پخش شد و برنده چندین جایزه امی شد.

با این حال، بازیگر دوایت شروت، رین ویلسون، اخیراً درباره دلیل ناراضی بودنش از The Office صحبت کرده است. او توضیح داد که بیشتر و بیشتر می‌خواهد، مدام در این فکر بود که چرا یک ستاره سینما نیست. ویلسون گفت: “اکنون متوجه شدم که در یک برنامه موفق هستم، امی هر سال نامزد دریافت جایزه می شود، پول زیادی به دست می آورد و با استیو کارل، جنا فیشر و جان کرازینسکی و این نویسندگان و کارگردانان باورنکردنی مانند پل فیگ کار می کنم.” گفت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  انیمه Dragon Ball Legends بازی A Perfect Fight
تحریریه مجله بازی یک گیمر