انیمه Dragon Ball Legends بازی A Perfect Fight

اگر به بازی های مبارزه ای برای اندروید علاقه دارید در این مقاله یکی از بهترین بازی های مبارزه ای اندروید یعنی بازی را به شما معرفی می کنیم. Dragon Ball Legends ناپدید شده است.

بازی Dragon Ball Legends هم اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است و می توانید از طریق لینک های زیر آن را دانلود کرده و از تجربه بازی مبارزه ای جذاب لذت ببرید.

البته، کارت ها را نمی توان همیشه برای ضربه زدن به دشمنان تضمین کرد و می تواند توسط دشمن به عقب برگردد یا به عقب پرتاب شود. در برخی از مبارزات شما تعدادی شخصیت دیگر را با خود دارید، خبر خوب این است که می توانید در حین مبارزه بین آنها سوئیچ کنید. بازی شامل شخصیت های مختلف قابل بازی می باشد که با پیشروی در بازی و کسب امتیاز لازم می توانید آن ها را بدست آورید. البته بازی روزانه به بازیکنان امتیاز می دهد که می تواند تا حد بسیار کمی به بازیکنان کمک کند. Dragon Ball Legends دارای چندین حالت داستانی، رویدادها، مسابقات و نبردهای تن به تن است که هر کدام ممکن است جذابیت های منحصر به فرد خود را داشته باشند. این بازی همچنین دارای یک حالت آنلاین است که در آن می توانید به صورت آنلاین یا حتی با دوستان خود با دیگر بازیکنان رقابت کنید.

هنگامی که Dragon Ball Legends را برای اولین بار راه اندازی می کنید، متوجه اندازه آن خواهید شد زیرا باید حدود 5 گیگابایت داده را دانلود کنید. البته برای اجرای برخی از قسمت های بازی ابتدا می توانید مقدار کمی دیتا در حدود 300 مگابایت دانلود کنید و در همان ابتدا و پس از دانلود دیتا وارد نبرد می شوید که بازی های آموزشی قانون مرحله است. در تمام نبردها، شخصیت های بازی با یکدیگر صحبت می کنند که نوعی شعار پیش از نبرد است. در هر نبرد بازیکنان تعدادی کارت در مقابل خود دارند که هر کدام دارای عملکرد و قدرت خاصی هستند که باید در موقعیت های مورد نظر از آن ها استفاده کنید.

بخوانید  بهترین فیلم های جنگی ایرانی | 25 فیلم + خلاصه داستان

همانقدر که سریال ها و فیلم های انیمه طرفداران خود را دارند، بازی های ژاپنی و به خصوص بازی های سبک انیمه طرفداران خاص خود را دارند. تقریباً هر بازی انیمه ای که می بینید بر اساس یک سری انیمه ساخته شده است، اما در برخی موارد برعکس آن نیز صادق است. تاکنون بازی های انیمه زیادی بر اساس انیمه های مختلف مانند ناروتو و وان پیس برای اندروید منتشر شده است. در این مقاله از سری مقالات معرفی بازی های موبایل به بازی مبارزه ای Dragon Ball Legends ما رفته ایم که بر اساس انیمه معروفی به همین نام ساخته شده است. با معرفی کامل این بازی همراه یک گیمر باشید.


بازی موبایل Dragon Ball Legends

دانلود بازی Dragon Ball Legends

از نظر گرافیک و طراحی بصری، بازی مشابه انیمه های این مجموعه است، هرچند با اندکی تغییر و رندر سه بعدی، فضای جذاب تری به عنوان یک بازی ویدیویی به آن بخشیده است. موسیقی، صدای شخصیت ها و همچنین جلوه های صوتی همگی به خوبی در بازی قرار گرفته اند.علاوه بر زبان انگلیسی، زبان ژاپنی نیز در بازی گنجانده شده است و علاوه بر متن، صدای شخصیت های موجود در بازی بازی ژاپنی نیز خواهد بود که شاید خبر خوبی برای طرفداران آثار ژاپنی باشد. در مجموع استودیو Dimps و ناشر آن Bandai Namco یک بازی مبارزه ای متفاوت اندرویدی است که می تواند با ویژگی هایی که در گیم پلی خود دارد طرفداران این دسته از بازی ها را برای مدت طولانی سرگرم کند.

بخوانید  آخرین ویدیوی Fortnite قدرت های خدا را برای فصل آینده به نمایش می گذارد

شاید گیم پلی بازی کمی پیچیده به نظر برسد، اما با کمی حوصله و تمرین می توانید به راحتی بر آن مسلط شوید. شما نمی توانید آزادانه شخصیت بازی را در طول نبردها کنترل کنید، اما بازی آن را به روش دیگری پیاده سازی کرده است. برای اینکه بتوانید ضربات بازیکنان و دشمنان را دفع کنید، باید شخصیت خود را با کشیدن صفحه به سمت راست یا چپ حرکت دهید. در واقع به ازای هر بار کشیدن روی صفحه، شخصیت بازی یک بار حرکت می کند. همچنین می توانید با کشیدن صفحه به بالا یا پایین به جلو حرکت کنید. اگر می توانید در موقعیت مناسب قرار بگیرید، پس زمان خوبی برای استفاده از کارت های بازی است. نکته جالب در قسمت این است که می توانید از کارت های بازی به صورت همزمان و متوالی استفاده کنید که احتمال برنده شدن را افزایش می دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر