نگاهی جدید به بازی The Last of Us Multiplayer | اخبار گیم اسپات

در یک پست وبلاگ جدید، توسعه دهنده گفت: “این پروژه در حال شکل گیری است تا یک تجربه جدید از استودیوی ما باشد، اما ریشه در اشتیاق Naughty Dog برای ارائه داستان ها، شخصیت ها و گیم پلی شگفت انگیز دارد.”

چهار بازی باقی‌مانده در این مجموعه کمتر شناخته شده‌اند، اما دارای ژانرهای متنوعی هستند. به عنوان مثال، Faraway 2 یک بازی پازل اسکرول جانبی است، در حالی که Breathedge یک عنوان بقای فضایی است. Beat Cop ظاهر هنری پیکسلی رترو دارد و Chicken Police یک بازی ماجراجویی نوآر است.

اگر نمی خواهید ضربان قلب خود را بالا ببرید، بلکه کمی استراحت کنید، Prime Gaming همچنین شبیه ساز چمن زنی را ارائه می دهد. عنوان دقیقاً می گوید که قرار است چه کاری انجام دهید، اما تا زمانی که آن را امتحان نکرده اید، به آن ضربه ندهید. Lawn Mowing Sim برای خاموش کردن مغز شما و منطقه بندی کردن با صدای بریدن چمن عالی است.

همراه با این به روز رسانی کوچک، Naughty Dog همچنین چند هنر مفهومی زیبا را به اشتراک گذاشته است که شامل یک رزمناو غرق شده عظیم است که به نظر می رسد از یک دیوار سنگی شکسته شده است. همچنین دو چهره در حال نزدیک شدن به کشتی هستند که هر دو شبیه سرباز هستند. اینکه آیا این هنر مفهومی سرنخی برای نقشه چند نفره است یا خیر، باید دید.

و اگر این اعلامیه رایانه شخصی شما را هیجان زده کند، مطمئنم که برخی از بازی های رایانه شخصی حتی هیجان انگیزتر خواهند بود.

بخوانید  شایعه: اسکرین شات بازی Gears of War 6 لو رفت

این پست وبلاگ شامل جزئیات دیگری است، مانند تأیید مجدد این که The Last of Us Part 1 در تاریخ 3 مارس برای رایانه شخصی عرضه خواهد شد و مشخصات آن نیز در راه است.

اعضای آمازون پرایم می توانند در این ماه 6 بازی را ادعا کنند که برجسته ترین آنها The Evil Within 2 است. این دنباله The Evil Within توسط Tango Gameworks توسعه یافته و در سال 2017 منتشر شده است. بازی ترسناک بقا کارآگاهی به نام سباستین کاستلانوس را دنبال می کند که در جستجوی او است. دختر لیلی و رنج بردن از چیزهای دیوانه کننده ای که در بازی اول دید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر