نسخه ی نمایشی بازی Street Fighter 6 اکنون برای پلی استیشن منتشر شده و به زودی برای ایکس باکس و رایانه های شخصی عرضه می شود

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Street Fighter 6 به طور کامل در تاریخ 2 ژوئن برای Xbox Series X|S، PlayStation 4، PlayStation 5 و PC عرضه خواهد شد.

در طی پیش نمایش Street Fighter 6 اوایل امروز، کپکام نسخه دمویی را برای Street Fighter 6 اعلام کرد که هم اکنون برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است و نسخه های ایکس باکس و رایانه شخصی در 26 آوریل عرضه می شوند.

این نسخه ی نمایشی جدید، سومین و آخرین فرصت را برای بازیکنان برای تجربه Street Fighter 6 قبل از راه اندازی نشان می دهد، و پس از دو نسخه بتای بسته که در اکتبر و دسامبر 2022 انجام شد. بتای بسته شامل هشت شخصیت در فهرست خود بود، از جمله تازه واردان Luke، Jaime، و کیمبرلی، و همچنین کهنه سربازان سریال، ریو، کن، چون لی، جوری و گویل.

دمو همچنین شامل برخی از گزینه های محدود در حالت Fighting Ground است، لیستی که شامل موارد زیر است:

دانلود رایگان به بازیکنان این امکان را می‌دهد که آواتار درون بازی خود را ایجاد کنند که می‌تواند در حالت محدود تور جهانی دمو استفاده شود. آواتار ایجاد شده در نسخه ی نمایشی می تواند پس از عرضه در ماه ژوئن به بازی کامل وارد شود.

بخوانید  بازی Hi-Fi Rush سخت ترین سختی