راهنمای جستجوی هنر بدنه جزیره مرده 2

استخوان های بزرگ بازو را می توان در آن یافت آسیاب و انواع آنها آنها زامبی های غول پیکر غیرقابل از دست دادن هستند که شبیه کشتی گیران مرده حرفه ای هستند.

هنر بدن: آیکور مرطوب – چتونیک

بازوهای تیغه، همانطور که ممکن است تا به حال به خوبی می دانید، روی آن ها پیدا شده اند قصابها. این دشمنان ترسناک پس از رسیدن به اسکله شروع به ظاهر شدن در بازی می کنند، بنابراین برای مدتی طولانی از حملات بی امان آنها در امان خواهید بود.

Body Art: Dread – Mutated Hearts

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

خارهای آلوده پس از کشتن پیدا می شوند فریادزنان و انواع آنها این دشمنان ممکن است شبیه سایر زامبی های معمولی به نظر برسند، اما شما آنها را با فریاد کر کننده شان خواهید شناخت.

Body Art: Vigor – Bladed Arms

اعضای بدن با استفاده از سیستم RNG سقوط می کنند، به این معنی که تصادفی است و شما این کار را نمی کنید همیشه قطره مورد نیاز خود را از دشمنی که شانس رها کردن آن را دارد، دریافت کنید. اما آنها همچنین منحصراً برای انواع خاصی از دشمن هستند، بنابراین تنها شانس شما برای دریافت قطعات مورد نیاز است. همچنین توجه داشته باشید که جهش دهنده نوع دشمن، اگرچه تا زمانی که داستان را کامل نکنید در بازی دیده نمی‌شود و همچنان به سیستم RNG محدود می‌شود، می‌تواند هر یک از موارد ذکر شده در زیر را حذف کند، زیرا جهش‌یافته ادغام وحشتناکی از همه انواع دیگر Apex است، یا به‌ویژه به عنوان آلوده شده است. ممکن است ترجیح دهید با آنها تماس بگیرید.