لیست بازی های معرفی نشده جدید Silent Hill برای پلی استیشن 5

این تغییر ابتدا توسط رسانه های Gematsu مشاهده شد و جزییات خاصی به جز عرضه PS5 آن فاش نشده است. چندین پروژه Silent Hill در حال حاضر در دست ساخت هستند. بازسازی Silent Hill 2 توسط تیم Blubber کارگردانی خواهد شد. سپس Silent Hill: Ascension، یک سریال درام تعاملی بی‌درنگ است. پروژه سوم Silent Hill: Towerfall است که Annapurna Interactive روی آن کار می کند و در نهایت Silent Hill f که یک داستان جدید در این دهه است. ما در سال 1960 در ژاپن هستیم.

تاکنون تنها نظریه منطقی این است که The Short Message در واقع همان بازی با کد ساکورا است که چندی پیش لو رفت و کونامی هنوز در مورد آن صحبتی نکرده است. این شرکت ژاپنی قبلاً اعلام کرده است که پروژه های بیشتری از این مجموعه در آینده از استودیوهای مختلف با استعداد منتشر می کند. پس باید دید این بازی همان پروژه فاش شده است یا اثر دیگری در دست ساخت است.

Silent Hill: The Short Message که قبلاً در کره فهرست شده بود، اکنون در همان کشور برای پلی استیشن 5 فهرست شده است.

چند ماه پیش، هیئت رتبه‌بندی و مدیریت بازی کره‌ای Silent Hill: The Short Message را برای پلتفرم‌های نامشخص فهرست کرد. در آن زمان انتظار می رفت که در جریان معرفی سایلنت هیل توسط کونامی، این اثر نیز ارائه شود; اما این بازی به طور مرموزی در این مراسم حضور نداشت. اکنون این بازی توسط همین کمیته برای پلی استیشن 5 رتبه بندی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  The Aya Neo Air Plus Is A Powerful, Smaller, And Pricier Steam Deck Alternative