با اشاره به معرفی جدید Konami 2023 توسط سازنده Metal Gear Solid


تهیه کننده برخی از آثار مجموعه متال گیر سالید در گفتگوهای جدید خود با مجله فامیتسو به طرح دقیق کونامی برای سال 2023 پرداخت.

آخرین نسخه از سری بازی های Metal Gear Solid در سال 2015 برای طرفداران عرضه شد. بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شد و میانگین امتیاز منتقدان در سایت متاکریتیک 93 بود. هیدئو کوجیما سازنده این سری مخفی کاری از کمپانی Konami در سال 2015 تنها یک اثر از این سری بازی ها در اختیار کاربران قرار گرفت. بازیکن Metal Gear Survive در سال 2018 عرضه شد و بسیاری از طرفداران Metal Gear Solid از محصول نهایی بسیار ناراضی بودند.

هیدئو کوجیما در حال حاضر مشغول کار روی Death Stranding 2 است و دلیلی برای همکاری مجدد او و کونامی وجود ندارد. وقوع این اتفاق با توجه به باور بسیاری از طرفداران دنیای بازی دور از ذهن به نظر می رسد اما در جریان جدیدترین اخبار بازی به نظر می رسد کونامی برای بازگشت این سری برنامه ریزی کرده است.

نوریاکی اکامورا تهیه کننده سابق سریال MGS در آخرین شماره فامیتسو نظرات جدیدی را بیان کرده است. “جدا از هم [نسخه آموزشی Momotaro Dentetsu که سال گذشته معرفی شد]سال 2023 سال معرفی بسیاری خواهد بود.

شخصیت مار در بازی Kojima's Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

این بحث ها شاید نشان دهنده این باشد که کونامی برای سال 2023 برنامه های زیادی دارد و شاهد معرفی آثار زیادی از این شرکت خواهیم بود. آثاری که شاید برخی از علاقه مندان مدت ها منتظر آن بودند. همانطور که توسط رسانه Gematsu اشاره شده است، کلمه کلیدی تولید کننده Metal Gear برای سال 2023 L است.مورد انتظار NGO و صحبت کن نوریاکی اکامورا ممکن است منادی بازگشت مجموعه Solid Metal Gear باشد. در اواسط دسامبر سال جاری، شایعاتی مبنی بر انتشار نسخه بازسازی شده بازی Metal Gear Solid برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شد.

بخوانید  واکنش متخصص اسلحه به اسلحه در Hell Let Loose قسمت 2

نظرت چیه عزیزم؟ آیا ما شاهد بازگشت Solid Snake خواهیم بود؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر به اشتراک بگذارید.