خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت ممکن است تا روز سه شنبه به نتیجه نرسد



دادگاه استیناف رقابت بریتانیا به صورت مشروط موافقت کرده است که درخواست تجدیدنظر مایکروسافت علیه تصمیم قبلی سازمان رقابت و بازارهای بریتانیا (CMA) مبنی بر جلوگیری از خرید Activision Blizzard را متوقف کند. مایکروسافت و سازمان رقابت و بازار بریتانیا، درست قبل از پایان مهلت تصمیم CMA، زمان بیشتری برای مذاکره درخواست کرده‌اند. با این حال، برای خاتمه یافتن درخواست تجدیدنظر، هنوز باید برخی شواهد تا روز پنجشنبه 20 ژوئیه ارائه شود. زمان اضافی برای مذاکره می تواند به معنای تاخیر کوتاهی در خرید مایکروسافت باشد.

با توجه لبه، AMC تاریخ سفارش نهایی خود را از 18 جولای تا 29 آگوست تمدید کرده است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که معامله تا پس از 18 جولای حل نشود، اگرچه تاریخ دقیق آن مشخص نیست. با این حال، اگر قرارداد فراتر از 18 جولای تمدید شود، مایکروسافت باید به دنبال تمدید آن باشد یا هزینه ای 3 میلیارد دلاری به Activision بپردازد. بین شکست مایکروسافت از FTC و خروج Activision از بورس NASDAQ، این امکان وجود داشت که خرید ظرف 24 ساعت آینده تکمیل شود. حالا به نظر می رسد ممکن است کمی بیشتر طول بکشد.

در ماه آوریل، CMA به دلیل نگرانی در مورد انحصار بازی های ابری، خرید را مسدود کرد. مایکروسافت بلافاصله پس از آن درخواست تجدید نظر داد. به تازگی، مذاکرات بین AMC و مایکروسافت پس از پایان دادن به دستور موقت کمیسیون تجارت فدرال در دادگاه، افق های جدیدی را باز کرده است. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که مایکروسافت مایل به ارائه یک “تحریر کوچک” است که احتمالاً مربوط به بازی‌های ابری در بریتانیا است.

بخوانید  مایکروسافت از نمایشگاه ایکس باکس رونمایی کرد

در دیگر اخبار مایکروسافت، این شرکت به Xbox Live Gold پایان داده و نام آن را به Xbox Game Pass Core تغییر می‌دهد. مایکروسافت و سونی همچنین به توافقی برای حفظ بازی Call of Duty در پلی استیشن دست یافته‌اند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر