دو بازی عالی Final Fantasy به فروش می رسد



آیا می خواهید در یک بازی فاینال فانتزی شیرجه بزنید اما نمی توانید صبر کنید تا 70 دلار برای بازی Final Fantasy XVI کم کنید؟ سپس دو بازی دیگر با امتیاز بالا را در این سری که اکنون در فروش هستند بررسی کنید – Remastered Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion و عجیب و غریب خط اندازه گیری نهایی تئاتر. هر دو بازی از 60 دلار معمولی خود کمتر هستند و فقط با 35 دلار می‌توانید آن را خریداری کنید.

Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion سنتی‌تر از این دو بازی Final Fantasy است، اگرچه این یک بازی استاندارد نوبتی نیست. در عوض، از اکشن سریع و بی‌درنگ استفاده می‌کند – و با اینکه به اندازه سیستم Eikon در FFXVI جذاب نیست، مکانیک Digital Mind Wave نبردها را هیجان‌انگیز نگه می‌دارد و به شما دلیلی برای ایجاد رفاقت با سایر اعضای تیمتان می‌دهد. قرارداد فعلی برای PS5، Xbox و Switch در دسترس است و از آنجایی که 35 دلار یکی از بهترین قیمت هایی است که تا به حال برای بازی دیده ایم، اکنون زمان خوبی برای بررسی آن است.

بررسی Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion به بازی امتیاز 8/10 داد و آن را به خاطر داستان عالی و پیشرفت‌های عظیمش نسبت به نسخه اصلی PSP تحسین کرد.

جس هاوارد منتقد می گوید: «بازسازی Crisis Core: Final Fantasy VII، محصول انحصاری PSP در سال 2007، Crisis Core Reunion، بازگویی وفادارانه داستان Zack Fair با ارتقاهای بصری چشمگیر، صداگذاری کامل و چندین تغییر کیفیت زندگی است. با توجه به اینکه این بازی قبلاً به عنوان یک پیش درآمد فانتزی و یکی از بهترین عناوین PSP معرفی شده بود، جای تعجب نیست که این نسخه پیروز شود و Crisis Core را به یک عنصر اصلی امروزی برای طرفداران Final Fantasy VII تبدیل کند.

بخوانید  نقد و بررسی بازی Convergence A League of Legends Story

از طرف دیگر، Theatrhythm Final Bar Line یک بازی ریتم عجیب و غریب است که تقریباً 400 قطعه موسیقی از سراسر سری فاینال فانتزی را شامل می شود. هرچه اجرای موسیقی شما بهتر باشد، تیم شما در نبرد بهتر عمل خواهد کرد. نمی‌توان آن را فراتر از Final Fantasy XVI قرار داد، اما دوستداران موسیقی اکنون که فقط با قیمت 35 دلار در فهرست قرار گرفته است، چیزهای زیادی را دوست خواهند داشت.

بررسی Theatrhythm Final Bar Line به بازی امتیاز 8/10 داد.

منتقد جیسون فانلی گفت: “Theatrhythm Final Bar Line اوج فرانچایز اسپین آف Theatrhythm است.” “کتابخانه موسیقی گسترده و متنوع آن یک هیجان نوستالژیک است، گیم پلی در دسترس است در حالی که چالش های زیادی را ارائه می دهد، و پاشیدن عناصر RPG مانند سفارشی سازی مهمانی، لمس شخصی را ارائه می دهد، حتی اگر آن لمس خیلی تاثیرگذار نباشد.”

این پیشنهادات احتمالاً تا پایان ماه ناپدید می شوند، بنابراین تا می توانید آنها را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر