مایکروسافت از نمایشگاه ایکس باکس رونمایی کرد

ویترین فروشگاه روی پلتفرم هایی مانند یوتیوب، توییچ و فیس بوک قابل مشاهده خواهد بود و از 30 زبان علاوه بر زبان اشاره انگلیسی و انگلیسی و توضیحات صوتی انگلیسی پشتیبانی می کند. پس از آن، جریانی به نام Xbox Games Showcase Extended در ساعت 20:30 در تاریخ 13 ژوئن برگزار می شود. این رویداد دارای مصاحبه های عمیق با تمرکز بر اخبار از نمایشگاه اصلی و همچنین به روز رسانی از شرکای تجاری خواهد بود.

مایکروسافت زمان دقیق نمایشگاه Xbox Games و Direct Starfield را اعلام کرده است.

مایکروسافت گفت: “برای سورپرایزهای جدید و اولین ظاهر استودیوهای با استعداد داخلی ما و بسیاری از همکاران خلاق ما در سراسر جهان به ما بپیوندید.” این روزی است که گیمرها منتظر بودند تا ببینند چه عناوینی برای Xbox، PC و Game Pass می آیند. Starfield Direct شما را به استودیوی بازی Bethesda دعوت می‌کند تا درباره بازی بیشتر بدانید، از جمله فیلم‌های جدید گیم‌پلی، مصاحبه‌های توسعه‌دهنده و اطلاعات داخلی پشت صحنه.

مایکروسافت اخیراً اعلام کرده است که فروشگاه بازی های Xbox در تابستان امسال راه اندازی می شود. پیش از این اعلام شده بود که این مراسم دیجیتال در طول روز برگزار می شود روز یکشنبه 21 ژوئن (11 خرداد) برگزار می شود و اکنون ساعت دقیق آن ساعت 20:30 به وقت ایران اعلام شده است. معلوم نیست این مراسم تا کی ادامه خواهد داشت. اما بلافاصله پس از آن، شاهد Starfield Live Show خواهیم بود که دمویی عمیق از بازی نقش آفرینی علمی تخیلی Bethesda خواهد بود.

بخوانید  لنس ردیک، ستاره سریال های Destiny، Horizon و John Wick در 60 سالگی درگذشت
تحریریه مجله بازی یک گیمر