تیم سونی از استودیوی تولید کوجیما بازدید می کند

بازدید اعضای شرکت سونی از استودیو کوجیما پروداکشنز

تعداد زیادی از کارمندان سونی از استودیو Kojima Productions واقع در منطقه تاریخی Roppongi توکیو، ژاپن دیدن کردند. همچنین یک عکس دوستانه از اعضای XDEV، تیم بازاریابی Sony Interactive Entertainment و دیگر کارمندان شرکت ژاپنی در مقابل مجسمه غول پیکر Ludence وجود دارد.

بازدید اعضای شرکت سونی از استودیو Kojima Productions 2

این سفر آنقدر برایشان طولانی است که نمی توان آن را یک دیدار ساده و دوستانه دانست. بنابراین ممکن است دلیل دیگری برای این سفر وجود داشته باشد. با نزدیک شدن به نمایشگاه PlayStation Showcase که بازی‌های کوچک و بزرگ را به نمایش می‌گذارد، ممکن است درباره دلیل این بازدید بیشتر بدانیم. شاید قوی ترین حدس، حضور Death Stranding 2 در این رویداد باشد.

در آستانه نمایشگاه پلی استیشن، اعضای سونی از استودیوی Kojima Productions دیدن کردند تا شایعات حضور Death Stranding 2 در این رویداد را تقویت کنند.

فکر می کنید هدف از این بازدید چه بود و چرا اعضای شرکت سونی از استودیو هیدئو کوجیما بازدید کردند؟ آیا در نمایشگاه پلی استیشن شاهد بازی جدیدی از این توسعه دهنده افسانه ای خواهیم بود یا تریلر گیم پلی بازی Death Stranding 2 را خواهیم دید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  The Exorcist: Believer اولین فیلم را در CinemaCon 2023 دریافت می کند