اعلام تاریخ انتشار بازی Lords of the Fallen همراه با تریلر گیم پلی


استودیوی Hexworks با انتشار تریلر جدیدی از گیم پلی بازی، تاریخ انتشار Lords of the Fallen را فاش کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که بازی Lords of the Fallen استودیوی Hexworks در تاریخ ۲۱ اکتبر (۱۳ مهر) برای کاربران Xbox Series X در دسترس خواهد بود. ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و رایانه شخصی موجود است. تریلر گیم پلی جدیدی نیز منتشر شده است که مکان ها، دشمنان و توانایی های مختلف را به نمایش می گذارد.

دانلود فیلم آپارات

Lords of the Fallen، دنباله بازی Deck13’s Souls، دو نسخه استاندارد و دلوکس خواهد داشت. نسخه استاندارد با قیمت 69.99 دلار عرضه می شود و با پیش خرید آن می توانید Shader Pack را داشته باشید که رنگ های برنزی، نقره ای و طلایی را برای رنگ آمیزی مجدد تمام زره ها ارائه می دهد. همچنین بازیکنان با پیش خرید این نسخه سه آیتم XP، پنج آیتم MP و پنج آیتم HP دریافت خواهند کرد.

نسخه Deluxe of Lords of the Fallen با قیمت 79.99 دلار در دسترس خواهد بود و شامل بازی پایه، کلاس Dark Crusader سطح مبتدی، شامل مجموعه ای از زره ها و سلاح ها، کتاب هنری دیجیتالی 100 صفحه، موسیقی متن دیجیتال و مدل های سه بعدی از همه می شود. شخصیت ها و دشمنان ظاهراً برخی از این آیتم‌ها بعداً در Lords of the Fallen در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند، اما با خرید نسخه Deluxe قبل از بقیه در دسترس خواهند بود.

محتوای پاداش پیش‌سفارش Lords of the Fallen و نسخه لوکس

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فاش شدن تصاویر مربوط به تنظیمات نسخه کامپیوتر بازی Spider-Man