مدیر عامل Tik-To به عرضه مدل های میان نسلی پلی استیشن و ایکس باکس اشاره می کند

اشتراوس زلنیکمدیرعامل Tik-Too اخیراً در گفت‌وگو با GamesIndustry درباره احتمال عرضه پلی‌استیشن 5 پرو و ​​ارتقای کلی سخت‌افزار کنسول میان‌نسل گفت: احتمالاً این کار انجام خواهد شد. بدون توجه به نحوه ارائه آن، تأثیر زیادی بر تجارت تیک تو دارد.

مدیر عامل Tik-To Interactive در حال بررسی امکان عرضه کنسول های میان نسلی پلی استیشن و ایکس باکس در نسل نهم است.

اگرچه پاسخ زلنیک کوتاه بود، اما به نظر می‌رسد با آنچه گزارش‌های اخیر ادعا کرده‌اند مطابقت دارد. طبق این گزارش ها ظاهرا سونی در حال حاضر روی توسعه پلی استیشن 5 پرو کار می کند و قصد دارد تا پایان سال 2024 آن را عرضه کند. همچنین گزارش ها حاکی از آن است که برخی از توسعه دهندگان کیت های توسعه دهنده بازی را در آینده نزدیک دریافت خواهند کرد. سخت افزار نسل تاکنون، گزارش‌ها اشاره‌ای به برنامه‌های مایکروسافت برای کنسول میان نسلی نداشته‌اند، اما دیدن کنسول ایکس‌باکس قدرتمندتر در اواسط نسل نهم چندان تعجب‌آور نخواهد بود.

نظر شما درباره آخرین اخبار صنعت بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیش از دو سال از عرضه کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس می گذرد، اما به نظر می رسد نسل جدیدی از کنسول های خانگی به تازگی آغاز شده است. اکنون، بسیاری از گیمرها می‌خواهند در مورد عرضه احتمالی سخت‌افزار میان‌جنس قدرتمندتر سونی و مایکروسافت بدانند. در نسل هشتم، این دو شرکت دو مدل میان نسلی پلی استیشن 4 پرو و ​​ایکس باکس وان ایکس را عرضه کردند و ممکن است شاهد عرضه مدل های ارتقا یافته در نسل نهم نیز باشیم.

بخوانید  Tekken 8 - جستجوی آرکید Hwoarang و در مقابل گیم پلی
تحریریه مجله بازی یک گیمر