تولید فصل سوم سریال ارباب حلقه ها آغاز شده است

آمازون مراحل اولیه تولید فصل سوم را آغاز کرده است سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power معرفی شد.

فصل دوم The Lord of the Rings: The Rings of Power قرار است در سال 2024 در آمازون نمایش داده شود، اما طبق آخرین … اخبار سینما و تلویزیونتولید فصل بعدی ارباب حلقه ها آغاز شده است. ورایتی گزارش می دهد که پاتریک مک کی و جی دی پین، خالقان The Rings of Power، قراردادی چند قسمتی با استودیوی آمازون MGM امضا کرده اند که بخشی از آن شروع به کار بر روی فصل سوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power می کند.

اتاق نگارش ارباب حلقه ها هنوز شروع به کار نکرده است و انتظار می رود پس از شروع فصل دوم، کار روی فیلمنامه فصل سوم این سریال فانتزی آغاز شود، اما پاتریک مک کی و جی دی پین کارگردانان ارباب هستند. سری حلقه ها تیم Rings of Power در حال حاضر مشغول کار بر روی داستان کلی و اتفاقات فصل سوم این سریال است. انتظار می رود فصل سوم حلقه های قدرت نیز در استودیو شپرتون در بریتانیا فیلمبرداری شود.

سائورون در فصل اول ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت

پیش از این، دو فصل اول ارباب حلقه ها در استودیو بری فیلمبرداری شده بود. در فصل دوم سریال ارباب حلقه ها شاهد ظهور شخصیت جدیدی به نام Círdan خواهیم بود که از او به عنوان یکی از قدیمی ترین و داناترین الف ها یاد شده است اما هنوز نماینده این شخصیت معرفی نشده است. فصل دوم The Lord of the Rings: The Rings of Power همانند فصل اول در 8 قسمت تولید و از آمازون پخش خواهد شد. اتفاقات این سریال در دوره دوم رخ می دهد.

بخوانید  Fortnite قیمت های بالای خودرو را اصلاح می کند و بازپرداخت آنها در راه است

هزینه تولید فصل اول سریال ارباب حلقه ها تقریباً 465 میلیون دلار بوده است و قرار است این سریال در 5 فصل تولید شود. مورفید کلارک، چارلی ویکرز، رابرت آرامئو، سام هازلدین، گابریل آکوادیک، یاسین آتور، بن دنیلز، آملیا کنورثی، نیا تول، نیکلاس وودسون، الیور آلوین ویلسون، استوارت بومن، جاوی سینگ در، ویلیام چاب، کوین الدون، ویل کین، سلینا لو، کالوم لینچ، کیران هیندز، روری کینیر و تانیا مودی از جمله بازیگرانی که در فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power به ایفای نقش پرداختند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر