تولید سریال Vice City برای پارامونت پلاس توسط Fifty Cent و خالق جان ویک

با این حال، باید به خاطر داشت که طبق بسیاری از گزارش ها، نام Vice City از سریال کلاسیک و بسیار محبوب Miami Vice در شبکه NBC در سال 1984 الهام گرفته شده است. اثری که سام هاوزر، رئیس و بنیانگذار Rockstar Games از آن به عنوان یکی از آثار مورد علاقه شخصی خود در کل دنیای سینما و تلویزیون یاد کرده است. علاوه بر این، دو آهنگ سبک هیپ هاپ در سال های 2014 و 2015 توسط XXXTentacion و Black Hippy نیز از جمله آثاری هستند که در سال های اخیر به صورت قانونی با نام کامل Vice City منتشر شده اند، اگرچه واکنش نهایی راک استار به سریال Vice City که در سال 2017 اتفاق افتاد میامی در دهه 1990. دهه 80 اتفاق خواهد افتاد، چگونه خواهد بود.

کرتیس «فیفتی سنت» جکسون، خواننده و تهیه کننده برنده گرمی طی چند هفته گذشته با انتشار تصاویر مرموز از لوگوی GTA: Vice City در شبکه های اجتماعی خود، توجه بسیاری از طرفداران خود و علاقه مندان به بازی های GTA را به خود جلب کرده است.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

John Wick: Chapter 4، که در 24 مارس 2023 (3 آوریل 1402) منتشر می شود، و Ghost of Tsushima پروژه های آینده فعلی Stahlski هستند. با این حال، هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ احتمالی تولید Vice City یا بازیگران احتمالی آن وجود ندارد. علاوه بر این، برخی شایعات از منابع دیگر به برنامه‌های قبلی پارامونت برای انتخاب ری لیوتا، بازیگر نقش تامی ورستی از بازی GTA: Vice City در یکی از نقش‌های اصلی سریال قبل از مرگ ناگهانی‌اش در ماه می سال گذشته اشاره می‌کنند.

بخوانید  امکان قرار گرفتن Siphon Filter 3 در کاتالوگ بازی های PlayStation Plus Premium

مجموعه Fightland با محوریت مافیای بوکس حرفه ای، سه اسپین آف فرعی از سری BMF و ساخت فیلم های ترسناک با همکاری الی راث کارگردان ژانر ترسناک و فیلم Borderlands از دیگر پروژه های سینمایی است. از Fifty Cent و G-Unit Studio در سال های آینده. او همچنین قرار است در دو فیلم Skill House و The Expendables 4 بازی کند که قرار است در ماه سپتامبر اکران شوند.

بسیاری از طرفداران از دوستان نزدیک جکسون و دکتر نقل قول کردند در سال 2021، Dre و Eminem در مورد امکان همکاری جکسون با Rockstar Games برای قسمت بعدی سری بازی های GTA VI صحبت کردند، در حالی که سایر گیمرها این پست ها را نوعی شوخی با طرفداران می دانستند. منتظر معرفی بازی جدید GTA هستیم.

حال ددلان گزارش داده است که سریال Vice City برای شبکه پارامونت پلاس در دست ساخت است که پروژه جدید جکسون با همکاری چاد استاهلسکی کارگردان و خالق سریال اکشن جان ویک در سال های آینده ساخته خواهد شد.

شهر معاونت [نام موقت] این فیلم داستان سه رفیق سابق را روایت می کند که در اواسط دهه 1980 پس از اخراج از ارتش ایالات متحده به دلیل مشارکت در رسوایی بزرگ سیاسی مک فارلین، به شهر فاسد میامی بازگشتند. نیازهای مالی این سه نفر که دیگر در کشور خود شغلی ندارند، مورد تحقیر، آبروریزی و فراموشی کشوری که زمانی به آن افتخار می کردند، پس از ملاقات با یک مهاجر کلمبیایی مرموز منجر به تشکیل شبکه ای از دزدان حرفه ای می شود. تشنه دلارهای سبز وسوسه انگیز، این باند جنایتکار از هر خط قرمز خطرناک و خشونت آمیزی عبور می کند تا به رویای آمریکایی که از آنها ربوده شده است برسد.»

بخوانید  اتاق فرار برای تیم سازی و مدیریت کار تیمی

کرتیس جکسون و استاهلسکی به عنوان تهیه کننده و کارگردان وظیفه دارند دنیای منحصر به فرد Vice City را به تصویر بکشند. Deadline همچنین این خلاصه را با استناد به منابع مورد اعتمادی که اطلاعات کاملی در مورد روند پیش تولید این سریال مورد انتظار دارند به اشتراک گذاشته است:

این پروژه به تازگی پیش تولید خود را با عنوان کاری Vice City آغاز کرده است، هرچند هنوز مشخص نیست که عنوان نهایی سریال تغییر کند یا خیر. از سوی دیگر، عنوان Vice City برداشتی مستقیم از نام شهر اقتباس شده از میامی در بازی GTA Vice City است. بسیاری از طرفداران بر این باورند که انتخاب این نام برای داستانی در شهر نمادین میامی در دهه 80 می تواند منجر به شکایت از Tikto Interactive، مالک برند و سری GTA شود.

پس از انتشار شایعات مختلف، ظاهراً کورتیس جکسون، معروف به Fifty Cent، برای کارگردانی سریال Vice City با شبکه Paramount Plus قرارداد بسته است.

ساحل میامی

جکسون به تازگی سریال Vice City را بزرگتر و قدرتمندتر از سریال Power TV معرفی کرده بود. نه سال پیش، جکسون پس از جدایی از برچسب موسیقی شخصی دکتر در، Aftermath Entertainment، تصمیم گرفت بیشتر روی پروژه های استودیوی فیلمسازی خود، G-Unit Film & Television که در سال 2003 تاسیس شد، تمرکز کند. سریال جنایی Power of the شبکه Starz که اسپین آف ها و دنباله های متعددی را تولید کرده است، علاوه بر بازیگری، نویسندگی و کارگردانی، بزرگترین پروژه جکسون در سال های اخیر به حساب می آید.

بخوانید  9 میلیون گیمر از سونی به خاطر قیمت فروشگاه پلی استیشن شکایت کردند

مجموعه Vice City توسط سه شرکت تولید فیلم Lionsgate Television، Paramount Television Studios و استودیوی شخصی ساخت فیلم و سریال جکسون به نام G-Unit ساخته خواهد شد. ددلاین می گوید که این پروژه زاییده فکر دارنل متایر و جاش پیترز، دو نویسنده جوان هالیوودی است که به تازگی فیلمنامه Transformers: Rise of the Beasts را نوشته اند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر