تمامی بازی‌های PSVR 2 برای عرضه و فراتر از آن تایید شده‌اند

کنجکاو هستید که بدانید کتابخانه PSVR 2 قبل از انجام خرید چگونه است؟ در اینجا نگاهی به هر بازی تایید شده PSVR 2 داریم. ما بازی‌ها را بر اساس حروف الفبا فهرست کرده‌ایم و پیوندهایی به فروشگاه پلی‌استیشن اضافه کرده‌ایم که می‌توانید عناوین مورد علاقه‌تان را پیش‌سفارش یا فهرست کنید.

دنیای واقعیت مجازی در ۲۲ فوریه با راه‌اندازی آن گسترش خواهد یافت PSVR 2 هدست برای ps5. این هدست نسل بعدی که بر پایه هدست اصلی PSVR گذاشته شده است، مجموعه ای از ویژگی های چشمگیر (مانند ردیابی چشم، لمس هدست و وضوح 4K) را در خود جای داده است، اما قیمت سرسام آور 550 دلاری نیز دارد.

البته، کتابخانه بازی‌های PSVR 2 به اندازه موارد فنی آن مهم است و تا به اینجا به نظر نمی‌رسد که همه چیز ناامید کننده باشد. تیراندازان تاکتیکی دوست دارند تیراندازی متقابل: جوخه سیرا در عناوین آرامش بخش مانند مکان های گیج کننده، به نظر می رسد هدفون سونی همه ژانرهای اصلی را پوشش می دهد. یکی از مورد انتظارترین عناوین PSVR 2 است افق: ندای کوه، که در همان دنیای غرب ممنوعه اتفاق می افتد و باید به نشان دادن قدرت گجت 550 دلاری کمک کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.