پیوستن آرون پال، کیت مارا و چند بازیگر دیگر به فصل ششم سریال Black Mirror

پاپا اسیدو با سابقه بازی در سریال I May Destroy You، دنی رامیرز با سابقه بازی در فیلم Top Gun: Maverick، آودن تورنتون با سابقه بازی سریال This Is Us، کلارا روگارد با سابقه بازی در فیلم Teen Spirit و اَنجانا واسان با سابقه بازی در سریال Killing Eve، دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در فصل ششم سریال Black Mirror حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. طبق گفته ورایتی مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل جدید سریال آینه سیاه هم‌اکنون آغاز شده است.

مانند ۵ فصل گذشته، چارلی بروکر برای ساخت فصل جدید این سریال محبوب و تحسین شده باز خواهد گشت که در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. تاکنون ۵ فصل و ۲۲ قسمت از سریال Black Mirror تولید و در بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ از شبکه چنل 4 و سپس نتفلیکس پخش شده است. هر قسمت از سریال آینه سیاه درواقع داستان مستقل و متفاوتی را روایت می‌کند. همچنین در سال ۲۰۱۸ فیلم Black Mirror: Bandersnatch از نتفلیکس پخش شد که کاربران می‌توانستند مسیر داستان را براساس تصمیمات خود انتخاب کنند.

نتفلیکس به‌تازگی اولین بازیگران فصل ششم سریال Black Mirror را استخدام کرده است که در آن نام‌هایی چون آرون پال و کیت مارا دیده می‌شود.

ماه اردیبهشت امسال نتفلیکس به‌صورت رسمی به ساخت فصل ششم سریال Black Mirror چراغ سبز نشان داد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگران فصل ششم سریال بلک میرور معرفی شده‌اند. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، آرون پال با سابقه بازی در سریال Breaking Bad و سریال وست ورلد، زازی بیتز با سابقه بازی در فیلم جوکر، کیت مارا با سابقه بازی در سریال House of Cards و جاش هارتنت با سابقه بازی در سریال Penny Dreadful، از جمله بازیگران اصلی هستند که قرار است در فصل ششم سریال Black Mirror نقش‌آفرینی کنند.

بخوانید  بازی‌ های نیمه اول نوامبر ۲۰۲۲ گیم پس؛ از Pentiment تا Return to Monkey Island

زازی بیتز در جمع بازیگران فیلم Bullet Train

چارلی بروکر در سریال ۲۰۲۰ سریال Death to 2020 را برای نتفلیکس تولید کرد که این اثر نتوانست واکنش‌های مثبتی را دریافت کند و پس آن سریال Death to 2021 را تولید کرد. او همچنین امسال انیمیشن Cat Burglar را برای نتفلیکس تولید کرده است که بینندگان می‌توانند مسیر داستان این انیمیشن را انتخاب کنند. گفته می‌شود که این آثار یکی از دلایلی است که باعث شده تا روند ساخت فصل ششم سریال Black Mirror کمی طولانی شود و همچنین یکی دیگر از دلایل هم واکنش‌های متوسط به فصل پنجم آن بوده است.



منبع