به‌روزرسانی نسل بعدی Witcher 3 سرانجام به شما امکان می‌دهد روچ را حیوان خانگی کنید

به‌روزرسانی نسل بعدی Witcher 3 همچنین یک تلاش مبتنی بر نمایش Netflix اضافه می‌کند، حالت‌های مختلف، ذخیره‌های متقاطع و حالت عکس را در خود جای داده است. این از نظر عملکردی همان بازی است، اما با شکوفایی بصری جدید و بهبود کیفیت زندگی.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

The Witcher 3 یک بازی عظیم است که به دلیل توجه به بخش های کوچکی از دنیای خود آواز می خواند. اگرچه بازی به سختی به شما نیاز دارد که بتوانید روچ را نوازش کنید، اما یک لمس جذاب و رسا است. این نکته دیگری از لطافت به شخصیت سطحی خشن گرالت می دهد. او ممکن است در طول سال‌ها اسب‌های مختلفی داشته باشد، اما همیشه آنها را روچ نام می‌برد، تداومی که نشان‌دهنده مراقبت ساده و بی‌معنی است. بازیکنان همچنین یک خطای Roach را به یک میم یا قصیده های نوشته شده برای وفادارترین همراه بازی تبدیل کرده اند. خیلی خوب است که بتوانید این محبت را به شکلی کوچک در بازی ابراز کنید.

اگر مخرب ترین قسمت The Witcher 3 برای شما این بود که نتوانید به روچ بگویید چه پسر خوبی است، خوشحال خواهید شد که بدانید CD Projekt Red این حذف فاحش را اصلاح کرده است. به عنوان بخشی از ارتقاء نسل بعدی بازی، بازیکنان اکنون می توانند اسب امضاء گرالت، روچ، را نوازش کنند. این به راحتی مهمترین ویژگی پچ است.

بخوانید  معرفی شخصیت های اصلی تریلر جدید The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me

در ویدئویی که توسط کاربر توییتر و خالق ویچر نئون نایت منتشر شده است، گرالت به اسب خود نزدیک می شود و به آرامی روی یالش می زند. شما می توانید این کار را در بازی خود به سادگی با نزدیک شدن به روچ و سپس نگه داشتن دکمه پرش انجام دهید.