معرفی شخصیت های اصلی تریلر جدید The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me

دانلود فیلم آپارات

Supremsio Games در تریلر جدید The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me شخصیت های اصلی داستان را معرفی کرد.

استودیوی Supermassive Games فصل اول سریال The Dark Pictures Anthology را با انتشار قسمت چهارم و پایانی با عنوان The Devil in Me به پایان می رساند. شرکت توسعه و انتشار Bandai Namco جزئیات جدیدی را با طرفداران این مجموعه به اشتراک گذاشته است که آخرین آن یک تریلر جدید و به معرفی مختصر شخصیت های اصلی شیطان در من می پردازد.

شما می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی با ما در میان بگذارید.

طبق تریلر منتشر شده، پنج شخصیت اصلی مجموعه The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me عبارتند از: کیت وایلدر (با بازی جسی باکلی)، چارلی لونیت (پل کی)، مارک نستور (فهینتی بالوگون)، جیمی تیرگان (گلوریا اوبیانو) و اریک کیمن (نیکی پاتل) هستند. این پنج نفر که بخشی از یک تیم تولید مستند هستند، دعوتنامه ای برای فیلمبرداری نمایشی در «قلعه قتل» قاتل سریالی بدنام اچ اچ هولمز دریافت می کنند. سپس، طولی نمی کشد که در انواع تله های مرگبار و بی معنی گرفتار می شوند.

بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me قرار است در تاریخ 18 نوامبر (27 آبان) سال جاری برای رایانه های شخصی و پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود. Xbox Series S منتشر خواهد شد. علاوه بر این بازی، استودیوی Supremsive Games اخیرا بازی The Dark Pictures: Switchback VR را برای پلی استیشن VR2 معرفی کرده است.

بخوانید  کارت گرافیک RTX 3050 6 گیگابایتی تا 20 درصد کندتر از نسخه 8 گیگابایتی خود است.