برگزاری پلی تست جدید بازی Dark and Darker در ماه آوریل

اکنون سازندگان Dark and Darker اعلام کرده اند که برای آوریل 2023 آزمایش مجدد این اثر برنامه ریزی شده است. این پلی تست اضافی قرار است قبل از انتشار دسترسی زودهنگام بازی انجام شود که تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

تیم Ironmace ضمن قدردانی از جامعه گیمرهایی که برای کمک به ساخت Dark and Darker موفق‌ترین بازی ممکن در گذشته همکاری کرده‌اند، توضیح داد: «از آنجایی که آزمایش گیم‌پلی اخیر می‌تواند نشانه‌های زیادی در مورد چگونگی ادامه توسعه بازی ارائه دهد. تیم Ironmace توضیح داد: برای توسعه دهندگان، آنها تصمیم گرفتند قبل از انتشار نسخه دسترسی زودهنگام، یک تست پلی دیگر انجام دهند.

Dark and Darker در حال حاضر برای PC در دست توسعه است و هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

Dark and Darker توسط استودیوی Ironmace توسعه داده شده است و بازیکنان را به ماجراجویی های نفس گیر فانتزی، هاردکور و PvPvE در سیاهچاله های مختلف می برد. بازیکنان باید با دوستان خود یک تیم تشکیل دهند تا گنجینه های ارزشمندی را پیدا کنند و با استفاده از هوش و توانایی های رزمی خود، گروه های دیگر بازیکنان را شکست دهند. علاوه بر این، بازیکنان انواع پازل ها و دشمنان را در مقابل خود خواهند دید.

گیم پلی تاریک و تاریک

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با ما در میان بگذارید.

در بیانیه جداگانه‌ای در سرور Dark and Darker Discord، تیم گفت: “امیدواریم محتوای بسیار مهمی را که اخیراً به بازی اضافه شده است برای این تست آماده کنیم؛ بنابراین به زمان بیشتری نسبت به قبل نیاز داریم. Playtest بعدی برای این تست برنامه ریزی شده است. 25 آوریل (14 آوریل) تا 30 آوریل (19 آوریل). ما درک می کنیم که فاصله طولانی بین تست های پخش می تواند برای طرفداران ما ناامید کننده باشد، اما ما تمام تلاش خود را می کنیم تا تست بعدی را حتی بهتر از قبل انجام دهیم.”

بخوانید  کریستوفر قاضی نقش کریتوس جوان را بازی نمی کند

به گفته استودیوی Ironmace، آزمایش جدیدی از بازی قرون وسطایی و لوتری Dark and Darker در آوریل آینده برگزار خواهد شد.