اولین نمایش جوکر 2 رکوردها را شکست

اولین نمایش Joker: Folie a Deux با بازی خواکین فینیکس و لیدی گاگا در 24 ساعت اول 167 میلیون بازدید داشت.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که اولین تریلر فیلم Joker: Folie a Deux با ۱۶۷ میلیون بازدید در ۲۴ ساعت اول اکران شروعی قدرتمند داشت. ظاهراً این تریلر از اولین تریلر باربی محبوب تر است و اکنون با توجه به 150 میلیون دنبال کننده برادران وارنر محبوب ترین تریلر سال های اخیر است. بانو جکا در شبکه های اجتماعی دور از ذهن نبود.

اولین تریلر Joker: Folie a Deux در شب انتشار بلافاصله به ترند شماره یک یوتیوب تبدیل شد و تاکنون 15.6 میلیون بازدید در این پلتفرم داشته است. تقریباً دو روز پس از انتشار، این تریلر هنوز تعداد بازدیدهای زیادی دارد و ترند شماره 4 در یوتیوب است. تریلر Joker 2 در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) نیز سر و صدای زیادی ایجاد کرد. این بدون شک خبر خوبی برای برادران وارنر است که سال گذشته با فیلم باربی توانست 1.4 میلیون دلار در گیشه به دست آورد.

تاد فیلیپسکارگردان جوکر، Joker: Folie à Deux، در راس کار قرار داشت. خواکین فینیکس لیدی گاگا، خواننده برنده جایزه گرمی، در بازگشت برای بازی در نقش شخصیت شرور دی سی، در نقش هارلی کوئین، دوست و معشوقه نابغه جوکر ظاهر خواهد شد. در گزارش های قبلی گفته شده بود که بیشتر اتفاقات این فیلم در آسایشگاه آرکام می گذرد. Joker 2 در 13 اکتبر 1403 (4 اکتبر 2024) اکران خواهد شد.

خواکین فینیکس، بازیگر Beau Is Afraid، لیدی گاگا، بازیگر A Star Is Born، زسی بیتسبازیگر فیلم Deadpool 2 کاترین کینربازیگر نقش جان مالکوویچ برندان گلیسون، بازیگر فیلم گاردین و جیکوب لاگلندبازیگر Maze Runner: Scorch Trials در Joker 2 ایفای نقش خواهد کرد.

بخوانید  سیستم مورد نیاز برای Armored Core 6: Fires of Rubicon

تحریریه مجله بازی یک گیمر