اولین تصویر برای Superman: Legacy بازیگران فیلم را نشان می دهد

اولین عکس از پشت صحنه جیمز گان Superman: Legacy منتشر شده است و ما شاهد گردهمایی بازیگران و عوامل سازنده فیلم هستیم.

مقالات مرتبط:

  • مقدمه ای بر فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونعکسی از پشت صحنه فیلم Superman: Legacy منتشر شد. در حالی که زمان زیادی تا فیلمبرداری فیلم جدید سوپرمن به عنوان اولین فیلم دنیای دی سی باقی نمانده است، جیمز گان، کارگردان فیلم جدید سوپرمن، عکسی از پشت صحنه فیلم Superman: Legacy را در شخصی خود منتشر کرد. اکانت اینستاگرام که بعد از جلسه فیلمنامه خوانی گرفته شده است، بازیگران فیلم را در کنار گان و پیتر سافران، تهیه کننده فیلم می بینیم که در ادامه این عکس را مشاهده می کنید:

سوپرمن: جلسه خواندن فیلمنامه فیلم قدیمی

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت با نام مستعار سوپرمن، ریچل برازناهان در نقش لویس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، میلی الکاک در نقش سوپرگرل، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسده در نقش هاوکگرل و آنتونی کاریگان در فیلم رکس میسون با نام مستعار متامورات. در نقش مستر عالی، اسکایلر گیزوندو در نقش جیمی اولسن، سارا سامپایو در نقش ایو تسماچر و ماریا گابریلا دا فاریا در نقش آنجلا اسپیکا (مهندس) از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Superman: Legacy حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

گان همچنین تایید کرد که ترنس روزمور قرار است نقش اوتیس را در فیلم Superman: Legacy ایفا کند که در تصویر مقابل کورنسوت و هولت ایستاده است. جیمز گان کارگردان سه گانه Guardians of the Galaxy و The Suicide Squad به همراه رئیس استودیو دی سی مسئولیت کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را بر عهده دارند. گان همچنین تایید کرد که فیلمبرداری و تولید این فیلم از دوشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

بخوانید  6 راه داستان های امپراتوری جنگ ستارگان را تحریف می کند

فیلم Superman: Legacy برای اکران در 11 جولای 2025 (20 ژوئیه 1404) برنامه ریزی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر