آپدیت جدید Marvel's Spider-Man 2 محتوای هیجان انگیزی را به بازی اضافه می کند

آپدیت جدید Marvel's Spider-Man 2 علاوه بر New Game Plus، برخی از لباس‌های جدید و محتوای دیگر را به اکشن اضافه می‌کند.

Marvel's Spider-Man 2 سرانجام در تاریخ 7 مارس 2024 (17 مارس 1402) حالت مورد انتظار New Game Plus را دریافت خواهد کرد. این حالت از طریق یک آپدیت به بازی اضافه می شود و محتوای دیگری نیز در آپدیت خود خواهد داشت که استودیو Insomniac Games اطلاعات بیشتری در مورد آن از طریق بلاگ پلی استیشن به اشتراک گذاشت.

علاوه بر حالت New Game Plus، به‌روزرسانی جدید Marvel's Spider-Man 2 توانایی انجام مجدد ماموریت‌های خاص، سطح دشواری سخت‌تر، تعدادی آیتم‌های جدید قابل بازگشایی در حالت Ultimate Levels، ترفندهای Golden Gadget و موارد دیگر را اضافه می‌کند. این به‌روزرسانی لباس‌های Marvel's Hellfire Gala را برای پیتر و مایلز به ارمغان می‌آورد.

اینسومنیاک همچنین قصد دارد تمامی نسخه های لباس سیمبیوت پیتر را به بازی اضافه کند و امکان انتخاب رنگ توانایی های سیمبیوت نیز وجود خواهد داشت. علاوه بر این، حالت تیراندازی بازی نیز گزینه های جدیدی مانند حالت اکشن فیگور، استیکرهای جدید و امکان تغییر زمان (اگر داستان اصلی بازی را تمام کرده باشید) دریافت می کند.

آپدیت جدید Marvel's Spider-Man 2

به علاوه ویژگی‌های جدید دسترسی مانند توضیحات صوتی و صفحه‌خوان عنوان و زیرنویس با وضوح بالا علاوه بر همه اینها، دو لباس پولی نیز برای Marvel's Spider-Man 2 در دسترس خواهد بود. این لباس های Fit N' Fresh که با همکاری Gameheads ساخته شده اند، تا 5 آوریل (17 آوریل 1403) برای خرید در دسترس خواهند بود. پنج دلار. آنها خواهند بود.

درآمد حاصل از فروش این بسته (حداکثر 1 میلیون دلار) اختصاص داده شده به کمک به جوانان رنگین پوست کم درآمد که در صنعت بازی های ویدیویی رشد کنند. این پک علاوه بر لباس شامل 10 استیکر و دو حالت برای قسمت تیراندازی بازی می باشد. به گفته Icemaniac، نیازی به نگرانی در مورد اضافه کردن لباس‌های پولی به Marvel's Spider-Man 2 نیست، زیرا لباس‌های Fit N' Fresh برای مدت کوتاهی پیش از عرضه رایگان در اختیار همه دارندگان بازی، برای فروش در دسترس خواهند بود. بازی

بخوانید  برندگان اسکار 2023 | همه چیز در همه جا، همه چیز در یک زمان بهترین فیلم است

Marvel's Spider-Man 2 هم اکنون برای پلی استیشن 5 در دسترس است. این بازی تا به امروز 10 میلیون نسخه فروخته است، در حالی که مجموعه Marvel's Spider-Man در مجموع بیش از 50 میلیون نسخه فروخته است.

از آپارات دانلود کنید

از آپارات دانلود کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر