امکان انتشار بازی جنجالی Unrecord بر روی کنسول ها

در حال حاضر تاریخ انتشار Unrecord برای PC اعلام نشده است. بنابراین، به نظر می رسد هنوز زمان زیادی برای ارائه جزئیات در مورد نسخه های کنسولی این بازی وجود دارد.

نظر شما در مورد آخرین اخبار بازی Unrecord چیست؟ آن را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به تازگی خبر یک بازی مستقل کوچک به نام Unrecord در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. این شوتر اول شخص اخیرا توسط استودیوی مستقل DRAMA رونمایی شده است. به طور خلاقانه، دیدگاه Unrecord، نقطه نظر بدن شخصیت اصلی است که توسط بازیکنان کنترل می شود. در عین حال گرافیک واقعی این بازی تحسین مخاطبان را برانگیخت. در جریان رونمایی از Unrecord، استودیوی DRAMA تایید کرد که این بازی ویدیویی برای PC منتشر خواهد شد. با این حال، گیمرهای کنسول می‌خواهند از برنامه‌های سازنده برای انتشار بازی بر روی پلتفرم‌های بیشتری مطلع شوند.

سازنده توضیح داد: “Unrecord بر روی رایانه شخصی منتشر خواهد شد و ما در حال بررسی پلتفرم های دیگر هستیم.” ما می خواهیم به تعداد زیادی از بازیکنان اجازه دهیم تا بازی را کشف کنند و در عین حال تجربه ای با کیفیت بالا برای آنها فراهم کنیم. افزودن پلتفرم های مقصد بازی در آینده به روز خواهد شد.

همانطور که انتظار می رفت، انتشار نسخه کنسولی Unrecord در برنامه توسعه دهنده قرار دارد. استودیوی DRAMA اخیراً در بخش پرسش و پاسخ سرور رسمی دیسکورد بازی اعلام کرده است که اگرچه تیم سازنده در حال حاضر تمرکز کاملی روی نسخه رایانه شخصی دارد، اما در حال برنامه ریزی برای عرضه آن بر روی پلتفرم های دیگر است.

بخوانید  بهترین معاملات لگو مجموعه جنگ ستارگان موجود قبل از روز جنگ ستارگان

طبق آخرین اعلامیه استودیو Drama، تیم Unrecord در حال برنامه ریزی برای انتشار آن بر روی پلتفرم های بیشتری است.