احتمال فاصله زمانی بسیار زیاد تا عرضه قسمت جدید بازی Deus Ex

«انتظارات خود را کنترل کنید. اثری که مدتی می‌شود در استودیو ایداس مونترال (Eidos Montreal) در دست ساخت است، یک بازی جدید از مجموعه‌ای تازه (IP جدید) به‌شمار می‌رود. حتی اگر آن‌ها تصمیم بگیرند تا قسمتی جدید از بازی دئوس اکس را بسازند و منتشر کنند، برای این اتفاق باید تا آینده‌ای بسیار بسیار دور، منتظر بمانید.»

طبق ادعای جیسون شرایر، خبرنگار معتبر صنعت بازی، ظاهرا نباید در حال حاضر برای عرضه قسمتی جدید بازی Deus Ex انتظار بکشیم.

فعلا باید صبر کنیم و ببینیم که بازی بعدی استودیو ایداس مونترال چه خواهد بود. اگر این بازی قرار است به‌شکل‌گیری یک IP جدید ختم شود، در نتیجه می‌توان ادعای جیسون شرایر را جدی‌تر گرفت و عرضه‌ی قسمتی جدید از بازی Deus Ex را برای سالیان بسیار دور در نظر گرفت. اما نظر شما چیست؟ دیدگاه خود پیرامون صحبت‌های جیسون شرایر و بازگشت سری Deus Ex را برای یک گیمر بنویسید.



منبع

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، با ادعای تازه‌ی جیسون شرایر، نویسنده سایت بلومبرگ، به‌نظر می‌رسد که فعلا نباید برای ساخت و انتشار قسمتی جدید از مجموعه بازی Deus Ex انتظار بکشیم. شرایر با حضور در یکی از بحث‌های شکل‌گرفته پیرامون اثر نام‌برده در انجمن اینترنتی ResetEra، چنین پاسخی را با دنبال‌کنندگان سری مورد بحث به‌اشتراک گذاشت:

طی روزهای اخیر و با صحبت‌های تازه‌ی جف گراب که او نیز از خبرنگاران مطرح صنعت بازی به‌حساب می‌آید، تیم ایداس مونترال همچنان به‌ساخت یک اثر جدید از مجموعه‌ی دئوس اکس‌ علاقه دارد؛ گراب در پادکست خود اعلام کرد که تیم نام‌برده می‌خواهد با سری Deus Ex، کاری را انجام بدهد که استودیو سی دی پراجکت با سایبرپانک 2077 از پس انجام آن بر نیامد. با استناد به‌صحبت‌های جیسون شرایر، به‌نظر می‌رسد که فعلا نباید منتظر عرضه شدن قسمتی جدید از سری دئوس اکس باشیم. از طرفی با وجود ادعای شرکت Embracer Group که استودیوهای غربی شرکت اسکوئرانکیس (از جمله ایداس مونترال) را خریداری کرد، گویا ساخت آثاری همچون بازسازی، ریمستر یا تولید نسخه‌های فرعی از مجموعه بازی‌های تیم‌های غربی اسکوئر انیکس (از جمله سری دئوس اکس) در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بخوانید  راه های افزایش درآمد سایت – شبکه پرداخت آنلاین
تحریریه مجله بازی یک گیمر