علاقه بازیگر جان مارستون به حضور در نسخه ریمیک Red Dead Redemption

هفته گذشته نیز شاهد انتشار اولین جزئیات قابل استناد از پروژه جدید راک‌استار گیمز بودیم. این اطلاعات که از سوی جیسون شرایر و خبرگزاری بلومبرگ منتشر شده است، به حضور یک شخصیت زن اصلی قابل بازی و بازگشت به شهر میامی اشاره دارد. شما همچنین می‌توانید به مقاله‌ی تحولات استودیوهای راک‌استار در مسیر توسعه GTA 6 که به پشت‌صحنه مراحل ساخت این بازی موردانتظار می‌پردازد، نگاهی بیندازید.

براساس منابع ناشناس کوتاکو، پس از عملکرد فاجعه‌بار کالکشن ریمستر سه‌گانه‌ی GTA: The Trilogy که باعث ناامیدی هواداران میلیونی این مجموعه شد، برنامه‌ریزی برای ساخت ریمسترهای بیشتر از بازی‌های قبلی راک‌استار فعلا متوقف شده است. ظاهرا تمام نیروی کاری این شرکت حالا روی ساخت پروژه GTA VI متمرکز شده است.

طبق منابعی که اطلاعاتی درباره‌ی برنامه‌‌ها و پروژه‌های آینده‌ی راک‌استار دارند، این شرکت امیدوار است که تا در سال‌های آینده هواداران عرضه‌ی فاجعه‌بار ریمستر بازی‌های GTA قدیمی را فراموش کنند. Tez نیز از سوی دیگر تایید می‌کند که ساخت نسخه‌ی ریمستر یا ریمیک Red Dead Redemption تا ابد لغو نشده‌ است و احتمال آغاز ساخت آن‌ در سال‌های آینده وجود دارد. هرچند که ساخت قسمت بعدی سری GTA و پشتیبانی از بازی GTA Online برای راک‌استار اهمیت بیشتری دارد و بنابراین هواداران باید حداقل تا مدتی پس از عرضه این بازی، در انتظار انتشار اخبار ریمیک RDR بمانند.

بازیگر نقش جان مارستون در سری Red Dead Redemption از علاقه خود به همکاری در نسخه بازسازی شده‌ی نسخه اول این سری می‌گوید.

Red Dead Redemption ساخته‌ی استودیوی راک‌استار سن دیگو که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد، با دریافت ده‌ها جایزه بهترین بازی سال و نمره ۹۵ از مجموع امتیازهای منتقدان در وب‌سایت متاکریتیک، یکی از بهترین بازی‌های تاریخ صنعت بازی محسوب می‌شود. با عرضه Red Dead Redemption 2 در سال ۲۰۱۸ که به‌نوعی پیش درآمد قسمت اول این سری به‌حساب می‌آید، بسیاری از هواداران در انتظار در دسترس گرفتن این بازی روی کنسول‌های جدید و پی‌سی هستند تا ادامه ماجراهای جان مارستون و گروه Van der Linde را تجربه کنند.

بخوانید  انگل ها ناپدید می شوند، اما هیچ کس اهمیتی نمی دهد

ویداف در این‌باره می‌گوید: «چه برای ساخت ریمستر RDR باشد و چه برای یک پروژه کاملا متفاوت، بسیار مشتاقم تا فرصت همکاری دوباره با آن‌ها [راک‌استار] را داشته باشم. من تجربه فوق‌العاده‌ای در نقش این شخصیت داشتم و هرچقدر حرف‌هایی خوبی درباره راک‌استار بگویم باز هم کم است. اگر آن‌ها تصمیم بگیرند که این‌کار را انجام دهند، فوق‌العاده است و همکاری در آن افتخار بزرگی خواهد بود».

ماه گذشته شاهد خبر توقف ساخت ریمستر دو بازی Red Dead Redemption و GTA IV توسط راک‌استار گیمز بودیم. این خبر که برای اولین‌بار توسط Tez2 که به‌عنوان معتبرترین اینسایدر پروژه‌های این شرکت شناخته می‌شود منتشر شده بود، مدتی بعد توسط منابع وب‌سایت کوتاکو نیز تایید شد.

ویداف همچنین به خبر توقف پشتیبانی از بازی رد دد آنلاین و اعتراضات هواداران نیز واکنش نشان داد و گفت: «من دوست دارم که همه بازیکنان به هر چیزی که خواستار آن هستند برسند. اما اگر بخواهیم از دید دیگری به این ماجرا نگاه کنیم، می‌دانیم که راک‌استار در حال کار روی یک پروژه بسیار عظیم و استثنایی است و فکر می‌کنم همان‌طور که طرفداران از Red Dead Redemption 2 لذت بردند، عاشق آن بازی نیز خواهند شد».

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع

حالا راب ویداف، بازیگر نقش مارستون در هر دو بازی رد دد ردمپشن، در جریان یک پادکست اینترنتی، از تمایل خود برای همکاری دوباره با راک‌استار گیمز برای ایفای نقش دوباره‌ی این شخصیت محبوب خبر داده است. البته ویداف تایید می‌کند که از برنامه‌های راک‌استار درباره آینده این سری هیچ اطلاعاتی ندارد و صرفا مایل است بار دیگر در نقش جان مارستون به دنیای دیجیتالی غرب وحشی ساخته شده توسط راک‌استار برگردد.

بخوانید  Pokemon Scarlet and Violet Endgame - بعد از اتمام داستان چه باید کرد

تحریریه مجله بازی یک گیمر