احتمال عرضه دیسکورد طی ماه‌های آتی برای پلی استیشن 5

در جدیدترین جدیدترین اخبار بازی شاهد انتشار یک گزارش تازه راجع به پلی استیشن 5 از سوی تام هندرسون در سایت eXputer هستیم. هندرسون که بارها گزارش‌های اختصاصی درستی را ارائه کرده است، باتوجه‌به اطلاعات چند منبع می‌گوید که در ماه‌های آتی قرار است دیسکورد به کنسول PS5 بیاید؛ به این معنی که کاربرهای پلی استیشن 5 بتوانند به‌سادگی روی خود کنسول از دیسکورد و قابلیت گفت‌وگو صوتی آن بهره ببرند.

هندرسون می‌گوید که یکی از منابع او برای این گزارش جدید همان منبعی است که نخستین بار اطلاعات مربوط‌به دسته حرفه‌ای پلی استیشن 5 را در اختیار وی گذاشت؛ کنترلری که به‌تازگی شاهد معرفی رسمی آن با نام دوال‌سنس اج بودیم. این خبرنگار همچنین در توییتر به کاربرها گفت که هفته‌ی بعد می‌تواند زمان عرضه‌ی دیسکورد برای کنسول PS5 را به شکل دقیق‌تر اعلام کند. او فعلا می‌گوید که Discord قبل از پایان سال ۲۰۲۲ به پلی استیشن 5 اضافه خواهد شد تا گیمرهای کنسول نسل ۹ سونی بتوانند به‌سادگی با بیشتر از ۳۵۰ میلیون کاربر ثبت‌شده در دیسکورد ارتباط داشته باشند.

تام هندرسون در گزارش جدید خود اعلام کرد که طی ماه‌های پیش رو شاهد اضافه شدن Discord به کنسول پلی استیشن 5 و استفاده آسان کاربرها از چت صوتی آن خواهیم بود.

از آن‌جایی که سونی ماه‌ها قبل مقداری در شرکت Discord سرمایه‌گذاری کرد، گیمرها می‌دانستند که بالاخره دیسکورد به پلی استیشن 5 می‌آید. گزارش هندرسون از این جهت اهمیت دارد که نشان می‌دهد گویا زمان زیادی تا رخ دادن این اتفاق باقی نمانده است.



منبع

اتصاف اکانت پلی استیشن نتورک به دیسکورد

دیسکورد که بسیاری از گیمرها از آن استفاده می‌کنند، امکانات فراوانی را در اختیار کاربر می‌گذارد. در نتیجه پیوستن کامل آن به رابط کاربری کنسول PS5 می‌تواند برای بسیاری از بازیکن‌ها جذاب باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر