رکورد تعداد بازیکنان همزمان Red Dead Redemption 2 در Steam

اطلاعات موجود در سایت SteamDB برای Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 در سال 2018 منتشر شد اما طبق آخرین اخبار دنیای بازی، طبق اطلاعات موجود در سایت Steam DB، تعداد بازیکنان همزمان Red Dead Redemption 2 و Red Dead Online به بالاترین حد خود رسیده است. و در چند روز گذشته 66539 نفر این دو اثر را تجربه کرده اند. آمار منتشر شده خیره کننده است و با توجه به بازه زمانی سه ساله از عرضه رسمی آخرین نسخه Red Dead بر روی پلتفرم استیم، تعداد ذکر شده قابل توجه است.

طبق اطلاعات منتشر شده، تعداد بازیکنان همزمان Red Dead Redemption 2 و قسمت آنلاین این اثر در روزهای اخیر به بالاترین حد خود در استیم رسیده است.

اطلاعات موجود در سایت SteamDB برای Red Dead Redemption 2

نظرت چیه عزیزم؟ آیا این بازی را تجربه کرده اید؟ دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

از تصاویر بالا می توان گفت که بازی Red Dead Redemption 2 از زمان انتشار تا زمان نگارش متن خبر عملکرد بسیار خوبی داشته است. یکی از دلایل احتمالی این رویداد را می توان افزایش فروش این بازی دانست.آثار هنری مذکور در رویداد Steam Winter Sale 2022 با 67 درصد تخفیف به فروش رسید و با قیمت مناسب تری در دسترس قرار گرفت. طبق گفته استیم، این بازی در سال 2022 فروش بسیار خوبی داشت. Steam از Red Dead Redemption 2 به عنوان یکی از بهترین عناوین این پلتفرم از نظر درآمد ناخالص نام برد.

با نگاهی به آمار موجود، متوجه می شوید که تعداد بازیکنان همزمان مدتی است که ثابت بوده است. دلیل آن به دلیل ماهیت کلی Red Dead Redemption 2 است. این بازی که توسط Rockstar ساخته شده است، اثری غنی است که کاربران می توانند ساعت های زیادی آن را مرور کنند و اقدامات مختلفی را انجام دهند. تعدادی از کاربران احتمالا هفته ها یا ماه ها پیش شروع به آزمایش این اثر کرده اند و هنوز از داستان سرایی شخصیت آرتور مورگان لذت می برند. از طرفی قسمت آنلاین این بازی با نام Red Dead Online می تواند پس از اتمام داستان اصلی بازی، محتوای بیشتری را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

بخوانید  تاریخ انتشار DLC Xenoblade Chronicles 3 Wave 4 با دو Amiibo جدید اعلام شد