کیت هرینگتون درباره آینده جان اسنو صحبت می کند زیرا سریال Game Of Thrones در حال توسعه است



کیت هرینگتون در حال توسعه یک برنامه جدید از سریال Game of Thrones برای HBO است که بر روی شخصیت خود جان اسنو متمرکز شده است، و در حالی که ما منتظر جزئیات جدید در مورد آن هستیم، این بازیگر به شکلی متفاوت درباره این شخصیت صحبت کرد. در کنوانسیون بازی تاج و تخت در آخر هفته، هرینگتون گفت که اسنو در پایان بازی تاج و تخت پس از کشتن دنریس و اخراج از دیوار شمالی، «با آن کنار آمد».

این بازیگر گفت: «فکر می‌کنم اگر از او می‌پرسیدید، احساس می‌کرد به آرامی پیاده شده است سرگرمی هفتگی. “در پایان نمایش، وقتی او را در آن سلول می‌یابیم، او آماده می‌شود که سر بریده شود و می‌خواهد. تمام شد. این که او به دیوار می‌رود بزرگترین هدیه و همچنین بزرگترین نفرین است.”

هرینگتون گفت که نمایش اصلی بازی تاج و تخت به شخصیت اسنو پایان داد و اسنو احساس “خوبی” نداشت. چیزهای زیادی برای تأمل دارد و به نظر می رسد می تواند خوراک سریال تلویزیونی برف باشد.

او باید به مکانی با این همه تاریخ برگردد و زندگی خود را با فکر کردن به اینکه چگونه دنی را کشت و زندگی خود را با فکر کردن به ایگریت زندگی کند. [played by Rose Leslie] در آغوش او بمیرد و زندگی خود را با فکر کردن به این که چگونه اولی را آویزان کرد زندگی کند [Brenock O’Connor]و زندگی خود را با فکر کردن به تمام آن تروما زندگی کنید، و این… جالب است.”

باز هم، هرینگتون مستقیماً در مورد سریال تلویزیونی جان اسنو که با جورج آر.آر.آر.آر.آر.آر.ام.

بخوانید  جزئیات بیشتر در مورد نقشه های چند نفره جدید Modern Warfare 3 فاش شد

این خود هرینگتون بود که با ایده سریال جان اسنو به سراغ مارتین آمد، بنابراین بازیگر به وضوح برای بازگشت به این شخصیت برای یک دور دیگر سرمایه گذاری کرده است.

اگرچه مجموعه تلویزیونی جان اسنو در حال توسعه است، اما این بدان معنا نیست که هرگز منتشر نخواهد شد. از ژوئن 2022، در مرحله فیلمنامه بود، به این معنی که طرح‌ها و درمان‌ها نوشته و تأیید شده‌اند. مارتین گفت که این نگارش به پیش نویس دوم و سوم رسید. اما باز هم، فقط به این دلیل که نمایش ها تا این حد پیش رفته اند، به این معنی نیست که آنها فراتر خواهند رفت.

“همه دلایلی وجود دارد که چرا خلبان ها هرگز برای نمایش انتخاب نمی شوند، دلایل مختلفی وجود دارد که چرا فیلمنامه ها هرگز به عنوان خلبان فیلمبرداری نشده اند، همه دلایلی وجود دارد که چرا دستمزدهای کلان هرگز به فیلمنامه ارسال نمی شود. اینگونه کار می کند.” او گفت.

چی است تایید شده است که پیش درآمد سریال «بازی تاج و تخت» House of the Dragon برای فصل دوم بازمی‌گردد، اگرچه تاریخ انتشار آن و هر گونه اطلاعات دیگری در حال حاضر یک راز باقی مانده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر