کیلین مورفی و رابرت داونی جونیور در تصاویر جدید اوپنهایمر از کریستوفر نولان


فیلم توتال، تصاویر جدید از فیلم اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان با بازی کیلیان مورفی، رابرت داونی جونیور و امیلی بلانت به نمایش درآمد.

با توجه اخیرا اخبار سینما و تلویزیون، عکس های جدیدی از فیلم اوپنهایمر منتشر شده است. مجله توتال فیلم شماره جدید خود را به فیلم اوپنهایمر اختصاص داد و به تازگی تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است. بیشتر این تصاویر بر روی Cillian Murphy، بازیگر نقش J. It’s Robert Oppenheimer متمرکز است و در قسمت دیگری از تصاویر فیلم Oppenheimer، رابرت داونی جونیور، امیلی بلانت و کریستوفر نولان را می بینید. در زیر می توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کیلیان مورفی، امیلی بلانت، رابرت داونی جونیور، مت دیمون، فلورانس پیو، رامی مالک، بنی سافدی، جاش هارتنت، دین دیهان، جک کواید، آلدن ارنرایش، دیوید دستمالچیان، دیوید کرومهولتز، کنت برانا، دیلن آرنولد، متیو مودین، کریستوفر دنهام، اسکات گرایمز، جیسون کلارک، گری اولدمن، جیمز دارسی، کیسی افلک، مایکل آنگارانو، ماتیاس شویگوفر، جاش پک، هریسون گیلبرتسون و اما دومن. آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم اوپنهایمر نقش آفرینی کردند.

کریستوفر نولان، کارگردان فیلم هایی چون Inception، Follow، Insomnia، The Prestige، Memento، The Dark Knight، Interstellar، Dunkirk و Tenet کارگردانی و نگارش فیلمنامه اوپنهایمر را بر عهده دارد. گفته می شود که فیلم اوپنهایمر اثری است مربوط به جنگ جهانی دوم و پروژه منهتن با تمرکز بر جی رابرت اوپنهایمرپدر بمب اتم در حال ساخت است و گفته می شود این فیلم قرار است دوره ای 45 ساله از زندگی او را به نمایش بگذارد.

بخوانید  آخر این هفته چه فیلمی ببینیم؟ | از کیت و لئوپولد تا شرق شیرین

فیلم اوپنهایمر برای 21 ژوئیه 2023 (30 ژوئیه 1402) در نظر گرفته شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر