کنسول بازی Phasmophobia و نسخه VR در اواسط تابستان امسال عرضه شد

توسعه دهندگان Phasmophobia در جریان نمایشگاه Xbox Games Extended اعلام کردند که بازی ترسناک خود را در ماه آگوست امسال برای کنسول های Xbox Series X منتشر خواهند کرد. آنها Xbox Series S و Xbox One را منتشر خواهند کرد. علاوه بر این، Kinetic Games تایید کرده است که این بازی برای کنسول پلی استیشن 5 با پشتیبانی کامل از هدست واقعیت مجازی PS VR2 در دسترس خواهد بود.

توسعه دهندگان بازی با انتشار آپدیت های مختلف کیفیت آن را ارتقا داده و به طور مستمر از بازی خود پشتیبانی می کنند که وقوع آن باعث افزایش تعداد بازیکنان Phasmophobia شده است. حال در جدیدترین اخبار دنیای بازی، طبق اعلام سازندگان بازی، این اثر در آینده نزدیک در اختیار مخاطبان بیشتری قرار خواهد گرفت. دوستان عزیز می توانید برای اعلام این خبر تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

استودیوی بازی سازی Kinetic به تازگی اعلام کرده است که بازی Phasmophobia به زودی برای کاربران کنسول های نسل نهم عرضه خواهد شد.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا این بازی را تجربه کرده اید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

همانطور که شما دوستان عزیز یک گیمر احتمالا می دانید، بازی Phasmophobia در سال 2020 بر روی پلتفرم استیم در دسترسی اولیه منتشر شد. به طور قطع می توان گفت که استودیوی Kinetic Games از زمان راه اندازی با استقبال خوبی مواجه شده است.

بازیکنان می توانند این بازی را به صورت انفرادی یا گروهی انجام دهند. هدف این است که مکان های مختلفی را که توسط ارواح و موجودات ماوراء طبیعی تسخیر شده اند بررسی کنید. با استفاده از طیف گسترده ای از آیتم ها و تکنیک های درون بازی، بازیکنان سعی می کنند با موجودات برجسته ارتباط برقرار کنند و اهداف خود را شناسایی کنند. با این حال، این بدون شک خطراتی را به همراه دارد.

بخوانید  الیزابت ماس ​​سر صحنه یک برنامه جدید کمرش را شکست و روز بعد کار کرد

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر