بازی Starfield پس از انتشار بسته های الحاقی زیادی در ابعاد مختلف دریافت خواهد کرد

استودیوی بازیسازی Bethesda سابقه خوبی در پشتیبانی از بازی های خود با بسته های الحاقی و الحاقات پس از انتشار دارد و این استودیو در حال حاضر حداقل یک گسترش داستانی را برای Starfield تایید کرده است. اما از آنجایی که خود RPG سفینه فضایی مهم است، پس از DLC اول، میزان پشتیبانی از بازی چقدر خواهد بود؟

بازی استارفیلد در تاریخ 16 شهریور (6 شهریور) برای Xbox Series X Xbox Series S و PC در دسترس خواهد بود.

کارگردان بازی Starfield در مورد بسته های الحاقی پس از انتشار این بازی صحبت کرد.

به تازگی تاد هاوارددر مصاحبه ای با IGN، کارگردان بازی تایید کرد که Bethesda در حال برنامه ریزی محتوای اضافی زیادی است. بسته های الحاقی پس از عرضه در اندازه های مختلف عرضه می شوند و تیم سازنده قصد دارد ویژگی ها، داستان ها و عناصر جدیدی را به بازی اضافه کند.

او گفت: “ما محتوای اضافی زیادی را برای Starfield منتشر خواهیم کرد.” ما آن را دوست داریم و طرفداران ما نیز دوست دارند. ما قبلا بسته اول را اعلام کرده ایم و یک بسته الحاقی داستان ایجاد خواهیم کرد. ما برای چیزهایی با ابعاد مختلف برنامه ریزی می کنیم و این کار را در بازی های قبلی خود بسیار انجام داده ایم. این کاری است که ما واقعاً عاشق انجام آن هستیم و طرفداران ما نیز آن را دوست دارند. بنابراین، با وجود گستردگی بازی، هنوز چیزهایی وجود دارد که می خواهیم اضافه کنیم. مانند ویژگی ها و داستان های جدید. بنابراین ما تصور می کنیم این کاری است که امیدواریم برای مدت طولانی به همین منوال ادامه یابد.”

بخوانید  اولویت دادن به کاربران سطح چهارم PlayStation Stars در پشتیبانی

البته از آنجایی که خود بازی تا چند ماه دیگر عرضه می شود، جزئیات دقیق نقشه راه پس از انتشار Starfield مشخص نیست. این جزئیات احتمالا در هفته ها و ماه های آینده اعلام خواهد شد. پس باید صبر کنیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر