اولویت دادن به کاربران سطح چهارم PlayStation Stars در پشتیبانی

سونی هنوز تایید نکرده است که آیا برای کاربران غربی این سرویس که در تاریخ ۲۱ مهر (۱۳ اکتبر) در این منطقه منتشر خواهد شد، این دسترسی و اولویت در تماس با پشتیبانی اعمال خواهد شد یا خیر و باید منتظر اطلاعات رسمی از این شرکت بمانیم.



منبع

سونی به‌تازگی سرویسی به‌نام PlayStation Stars در ژاپن اجرا کرده است و قرار است این سرویس در ماه میلادی بعدی برای کاربران انگلیس و آمریکا هم منتشر شود. این سیستم چهارسطحی به‌بازیکنان اجازه می‌دهد تا با خرید بازی و دریافت تروفی‌، سطح خود را بالاتر ببرند. اما سطح چهارم این سرویس با انتقاد عده‌ای از کاربرها روبرو شده است؛ سطحی که با خرید چهار بازی روی فروشگاه پلی استیشن و دریافت ۱۲۸ تروفی نایاب دسترسی آن آزاد می‌شود.

سرویس تازه اجراشده PlayStation Stars در ژاپن به‌کاربرهای سطح بالا درمورد پشتیبانی از مشتری اولویت بیشتری می‌دهد و برخی از کاربرها به این تصمیم واکنش نشان دادند.

این سطح چهارم یک یادبود کلکسیونی به‌بازیکن اعطا می‌کند و اعلام می‌دارد «وقتی با پشتیبانی از مشتری پلی استیشن تماس برقرار کنید، در صف چت کردن اولویت خواهید داشت». کاربر توییتر با نام Automaton به این قضیه اشاره کرده است و برخی از دنبال‌کننده‌های او این قابلیت را نقد کردند. آن‌ها گفته‌اند پشتیبانی مناسب باید به‌عنوان معیار باشد و نباید برای دسترسی به آن پرداخت پول صورت بگیرد.

کاربری کامنت داده: «می‌گویید هرچه بیشتر با آن [پلی استیشن] بازی کنید، بیشتر در پشتیبانی در اولویت قرار می‌گیرید. اما هرچه بیشتر بازی کنید، کمتر از پشتیبانی استفاده خواهید کرد. یک چیزی دراین‌مورد عجیب است. شما باید به‌افراد مبتدی که تازه وارد گود شده‌اند، اولویت دهید».

بخوانید  کوری بارلوگ: افشای اطلاعات God of War Ragnarok انصافا بسیار مأیوس‌کننده است