برنامه گروه آمبریسر برای ساخت بازی های جدید ارباب حلقه ها و سری هابیت

متیو کرچمدیر اجرایی موقت آمبریزر گفت: «ما [حقوق] ما مجموعه ارباب حلقه‌ها را داریم و می‌دانیم که باید از آن به شکلی معنادار استفاده کنیم و آن را به یکی از بزرگترین سریال‌های بازی‌های ویدیویی تبدیل کنیم و بدیهی است که این کاری است که می‌خواهیم انجام دهیم. استفاده از منابع بسیار بهتر از برخی از پروژه های دیگری که برخی از تیم های ما روی آنها کار کرده اند، خواهد بود. ما با هم این فرصت ها را خواهیم داشت و بسیار خوشحالیم که می بینیم این اتفاق نسبتاً سریع رخ می دهد.”

در طی آخرین گزارش سهامداران Embriser Group، این شرکت از یک طرح تجدید ساختار جدید رونمایی کرد که شاهد تعطیلی و اخراج چندین استودیو خواهد بود. در همین گزارش، شرکت مورد بحث تایید کرد که قصد دارد از این واقعیت که حقوق سریال های The Lord of the Rings و The Hobbit را در اختیار دارد، سود ببرد.

اگرچه این صحبت‌ها به معنای معرفی رسمی بازی‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت نیست، اما نشان می‌دهد که گروه Embracer به دنبال چندین استودیو داخلی خود برای کار روی بازی‌های اقتباس شده از این سری‌ها است. در ماه اوت ببوسید 2022 شرکت سرزمین میانه را از Saul Zaentz خرید که منجر به مالکیت چندین فرنچایز مانند The Lord of the Rings و The Hobbit شد.

Embriser Group اعلام کرده است که قصد دارد از مالکیت سریال The Lord of the Rings و The Hobbit استفاده کند.