نتفلیکس ادعا می کند که قوانین به اشتراک گذاری رمز عبور هنوز در ایالات متحده اعمال نمی شود، به اشتباه منتشر شده است

سال گذشته، نتفلیکس شروع به دریافت 3 دلار از کاربران کرد، زمانی که شخصی خارج از خانه آنها به یک حساب دسترسی پیدا کرد. گرگ پیترز، مدیرعامل نتفلیکس قبلا گفته بود پخش که شرکت به دنبال “آزمایشی متفکرانه است تا به اعضای ما اجازه دهد تا در مورد مجموعه راه حل هایی که برای آنها کار می کند به ما بگویند.”

چیزی که در زمان نگارش این مقاله کمتر مشخص است این است که آیا شیلی، کاستاریکا و پرو به عنوان الگویی برای چگونگی تحمیل این تغییرات بر ایالات متحده عمل خواهند کرد، یا اینکه آیا این یک آزمایش بزرگ است که شاید هنوز می‌توان آن را رها کرد. .

پیش‌نمایش ما از همه چیزهایی که در این ماه به نتفلیکس می‌آیند را بررسی کنید.

این سخنگوی در Streamable گفت: «برای مدت کوتاهی، یک مقاله مرکز راهنمایی حاوی اطلاعاتی که فقط در مورد شیلی، کاستاریکا و پرو کاربرد دارد در سایر کشورها به صورت آنلاین ارسال شد. “ما از آن زمان آن را به روز کرده ایم.”

چیزی که یک سخنگوی نمی‌تواند آزادانه بگوید این است که شاید این سیاست‌ها – که شامل تأیید اجباری حساب هر 31 روز، در میان سایر قوانین جدید می‌شود – عمداً برای سنجش بازخورد پست شده است. جای تعجب نیست که انتشار ناگهانی این قوانین با مخالفت قابل توجهی از سوی مشتریان مواجه شد. به عنوان مثال، بسیاری از مشتریان در حال حرکت برای درخواست و سپس دریافت کد موقت از سرویس انتقاد کردند که تنها به مدت هفت روز متوالی به یک حساب کاربری دسترسی پیدا می کند.

بخوانید  فیلم ابرقهرمانی Zatanna کنسل شد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

به‌نظر نمی‌رسد سیاست‌های سرکوب‌کننده اشتراک‌گذاری رمز عبور تقسیم‌کننده نتفلیکس، علی‌رغم تفکیک کامل قوانینی که در اوایل این هفته در پرسش‌های متداول مرکز راهنمای اعضای آن منتشر شده بود، هنوز به ایالات متحده وارد نشده است. با توجه به نظرات یک سخنگوی ارائه شده به پخشاین سیاست ها به اشتباه منتشر شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر