عرضه بازی پلتفرم Elypse در سال 2023

Elypse یک پلتفرم اکشن دوبعدی تاریک است که در اعماق دنیای شیطانی قرار دارد. این بازی دارای محیط های پر از تله ها و تهدیداتی است که برای کشف و فرار از آنها به مهارت و پشتکار نیاز خواهید داشت. بازیکنان می توانند مهارت ها و توانایی های جدیدی را برای بهبود شخصیت خود و غلبه بر چالش های طاقت فرسا Abyss بیاموزند. بازیکنان باید با کاوش در محیط های خیره کننده راهی برای فرار از ورطه پیدا کنند.

پلتفرمر اکشن اسکرول جانبی Elypse در سال 2023 برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی منتشر خواهد شد.

در توضیحات بازی Elypse در استیم آمده است: “هر 10 سال یک بار باید برای محافظت از مردم در برابر مکانی ترسناک به نام Abyss قربانی شود.” این بار شما برای این منظور انتخاب شده اید و به اعماق تاریکی پرتاب شده اید. هیچ کس تا به حال از این مکان برنگشته است، اما شاید بتوانید به غیرممکن ها برسید. نایکس که به تنهایی در یک غار زندگی می کند و 10 سال زنده می ماند به استقبال شما می آید. با کمک Nix سعی می کنید به دری برسید که در نهایت به شما اجازه می دهد در این بازی Metroidvinia از اعماق پرتگاه بیرون بیایید.

دانلود از آپارات

از جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که استودیو PID Games و Hot Chili Games از عرضه Elypse در سال 2023 برای پلتفرم های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی (در فروشگاه اپیک گیمز و استیم) خبر داده اند. تریلر جدیدی از گیم پلی این پلتفرمر اکشن ساید اسکرولینگ نیز به اشتراک گذاشته شده است که بخش های مختلف آن را به نمایش می گذارد و در ادامه می توانید آن را تماشا کنید.

بخوانید  بازی جدید استودیو مون در ظهور یا سقوط آن نقش اساسی دارد
تحریریه مجله بازی یک گیمر