روند فیلمبرداری کاپیتان آمریکا 4 با انتشار اولین فیلم آغاز شد

آنتونی مکی مانند سم ویلسون با نام مستعار کاپیتان آمریکا، دنی رامیرز با واکین تورس به عنوان فالکون جدید. هریسون فورد به عنوان رئیس جمهور تاندربولت راس، تیم بلیک نلسون در نقش لیدر به عنوان شخصیت شرور اصلی فیلم، شیره هاس مثل صبرا کارل لمبلی همانطور که آیزایا بردلی و زوشا راکمور برای یک نقش کلیدی جزو بازیگران حاضر در فیلم Captain America: New World Order هستند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

کاپیتان آمریکا: نظم جدید جهانی پس از وقایع The Falcon and the Winter Soldier اتفاق خواهد افتاد. شایعه شده است که کاپیتان آمریکا در این فیلم لباس جدیدی به تن خواهد کرد و به گفته کوین فایگی، رئیس استودیو مارول، سم ویلسون قرار است با رئیس جمهور تاندربولت راس، که ظاهراً قرار است یک ماموریت با محوریت نیروی هوایی را ببیند، دچار تنش شود. .

پس از پخش The Falcon and the Winter Soldier در ماه می گذشته، مشخص شد که کاپیتان آمریکا 4 در دست ساخت است. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونفیلمبرداری و تولید فیلم Captain America 4 آغاز شد. بر اساس تصاویر منتشر شده توسط Just Jared، آنتونی مکی بازیگر نقش سم ویلسون که کاپیتان آمریکای جدید دنیای سینمایی مارول است، در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Captain America: New World Order دیده می شود، اما اطلاعات بیشتری در این مورد وجود ندارد. . موجود است:

فیلم کاپیتان آمریکا: نظم جدید جهانی قرار است در تاریخ 3 می 2024 (14 می 1403) اکران شود. ژول آنها راکارگردان فیلم The Cloverfield Paradox کارگردانی فیلم Captain America: New World Order و نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. مالکوم اسپلمندوش و کریدور موسمینویسنده مجموعه شاهین و سرباز زمستان است.

بخوانید  صرافی Twix با قابلیت تسویه ارز دیجیتال فوری وارد میدان رقابتی می شود

اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم Captain America: New World Order اکران شد که در آن شاهد حضور آنتونی مکی هستیم.