صرافی Twix با قابلیت تسویه ارز دیجیتال فوری وارد میدان رقابتی می شود

علاوه بر عناصر ذکر شده در بالا، Twix مزیت های رقابتی دیگری نیز دارد که در زیر به اختصار آنها را توضیح می دهیم:

  • پایین ترین قیمت خرید و فروش Tether در میان بورسیه های ایرانی
  • امکان خرید، فروش و تبدیل 360 ارز دیجیتال و 174 شبکه انتقال ارز دیجیتال
  • تخصیص کیف پول دیجیتال برای هر کاربر با یک آدرس اختصاصی برای همه ارزهای دیجیتال پلتفرم
  • امکان تسویه آنی توسط سه بانک اصلی سامان، آینده و ملی (و به زودی برای تمامی بانک ها)
  • امکان تراکنش و تبدیل جفت ارزهای دیجیتال بدون نیاز به احراز هویت
  • زمان ثبت نام اولین خرید کاربر را به 60 ثانیه کاهش دهید و فرآیند احراز هویت کامل را به 5 دقیقه کاهش دهید
  • خرید و فروش ارز بدون دریافت کارمزد
  • سهم درآمد (مرجع)؛ برای معرفی هر کاربر جدید 30 درصد از کارمزد تراکنش معرفی شده به حساب شما واریز می شود.
  • واریز و برداشت فوری کلیه ارزهای دیجیتال

TWIX را می توان به عنوان یک نوع صرافی OTC (به اختصار Over The Counter) معرفی کرد که علاوه بر مزایای این نوع صرافی، مزایای خاصی از صرافی های P2P (مخفف Peer To Peer) را نیز ارائه می دهد.

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

یکی از مهمترین مزایای صرافی Twox امکان خرید، فروش و تبدیل آنی ارزهای دیجیتال است. این بدان معناست که کاربر می‌تواند هر مقدار ارز دیجیتالی را که بخواهد، خیلی سریع و بی‌درنگ معامله کند، بدون اینکه نگران آن باشد. توجه داشته باشید که در پلتفرم های معاملاتی و P2P امکان تبدیل فوری کل مقدار ارزهای دیجیتال در ثانیه وجود ندارد.

امکان خرید، فروش و تبدیل آنی ارز دیجیتال

بررسی اجمالی TwoX Exchange

پلتفرم Twix یک پلتفرم امن برای معامله حدود 360 ارز دیجیتال محبوب در بازار با بهترین نرخ تبدیل است. این صرافی قصد دارد با فناوری پویای دنیای ارزهای رمزپایه تکامل یابد و با شبیه‌سازی صرافی‌هایی مانند بایننس، کسانی که علاقه‌مند به انجام معاملات در بازار ارزهای دیجیتال هستند، نیازی به صرافی‌های بومی نخواهند داشت.

بخوانید  عکس سری پنگوئن پیشرفت اسوالد کیبل پات را به دنیای تبهکاران نشان می دهد

با ثبت نام در Twix، اولین تجربه راحت خرید سریع و ارزان را خواهید داشت. کاربران اندرویدی این پلتفرم در صورت تمایل می توانند علاوه بر نسخه تحت وب از نسخه نرم افزار نیز استفاده کنند.

سایر مزایای صرافی Twox

اپلیکیشن توئیکس را می توانید از طریق کافه بازار یا صفحه اصلی دانلود کنید وب سایت Twox گرفتن.

در واقع، تنها کارمزدی که برای انجام تراکنش‌های ارز دیجیتال از شما کسر می‌شود، کارمزد برداشت توسط شبکه انتقال بلاک چین خواهد بود. می‌توانید صفحه Twix Fees را برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد هزینه‌های واریز و برداشت ارزهای دیجیتال مطالعه کنید.

پلتفرم Twox ویژگی هایی مانند به روز رسانی سریع قیمت، تکمیل معاملات در کمتر از 3 ثانیه، اختصاص یک آدرس کیف پول اختصاصی برای هر ارز دیجیتال و رعایت استانداردهای امنیتی برای محافظت از دارایی های کاربر را ارائه می دهد. تیم پشتیبانی این صرافی به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست های کاربران برای ارائه تجربه رضایت بخشی برای تراکنش های آنها می باشد.

گزارش پایان اطلاعیه

تجربه کاربری Twix Exchange

در صرافی Twix، علاوه بر دسترسی به طیف گسترده و متنوعی از 360 سکه محبوب در بازار، می‌توانید ارز دیجیتال مورد نظر را در یک ثانیه خریداری، بفروشید یا تبدیل کنید. در ویدیوی زیر، یک نمونه تجربه کاربری از پیشخوان خرید و فروش فوری Twix را مشاهده کنید:

در صرافی های فرابورس، برخلاف صرافی های تجاری (P2P)، هیچ واسطه ای برای خرید و فروش ارز دیجیتال وجود ندارد و خریدار و فروشنده مستقیماً از خود صرافی معامله می کنند. از سوی دیگر، در مبادلات نوع معامله، خریداران و فروشندگان طرف خریدار و فروشندگان دیگر هستند و صرافی تنها به عنوان واسطه بین افراد عمل می کند.

یکی دیگر از نقاط قوت صرافی TWIX در مقایسه با رقبای خود، استفاده از ابزار تبدیلی است که به طور مستقیم و بدون واسطه، تمام سکه ها را با پورسانت کلی 0.1 درصد به سکه های دیگر تبدیل می کند و با آن، نیازی به پرداخت مبلغ اضافی برای انجام نیست. این یک تبدیل نیست.

بخوانید  Warhammer 40,000: Space Marine 2 - گیم پلی، داستان و هر آنچه می دانیم

به طور کلی دلیل اصلی رشد پلتفرم های فرابورس مانند صرافی TWIX را می توان در توانایی معامله بسیاری از ارزهای دیجیتال با قیمت مناسب دانست.

پس از احراز هویت در Twix می توانید سطح کاربری خود را ارتقا دهید و از امکانات مناسب این پلتفرم مانند سپرده گذاری نامحدود، محدودیت معاملاتی نامحدود، برداشت روزانه تا سقف 50 هزار دلار و 500 میلیون تومان و کیف پول انحصاری و امن این صرافی بهره مند شوید. .

قیمت گذاری بر اساس قیمت های بازار جهانی

در شرایط فعلی بازار، انجام معاملات ارز دیجیتال ممکن است با نگرانی ها و نگرانی های خاصی همراه باشد. اکسچنج Twox با ارائه یک پلتفرم امن و ایمن عاری از هرگونه پیچیدگی، فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را به تجربه ای رضایت بخش برای کاربران تبدیل کرده است.

داشتن یک کیف پول اختصاصی و ایمن برای ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال مزیتی است که TWIX به کاربران خود ارائه می دهد. امکان مبادله، واریز و برداشت پول در کیف پول اختصاصی Twox با هر ارزی وجود دارد و هیچ هزینه ای برای واریز تومان در آن وجود ندارد. البته لازم به ذکر است که برای برداشت تومان کارمزد ناچیزی بابت هزینه های عملیات بانکی و درگاه پرداخت دریافت می شود.

با حذف ارز واسطه (در این مثال، تومان)، ابزار تبدیل Twix راه حلی را ارائه می دهد که دیگر نیازی به تبدیل ارز دیجیتال به تومان نخواهید داشت و می توانید ارز دیجیتال خود را مستقیماً به هر ارز دیجیتال دیگری تبدیل کنید. در واقع، پلتفرم Twix ابزار تبدیلی را برای حل چنین مشکلاتی و تبدیل مستقیم ارزهای رمزنگاری شده بین یکدیگر ارائه می دهد که در عین حفظ ارزش ارز، تنها 0.1٪ کمیسیون کلی از شما دریافت می کند.

ارزهای رمزپایه در صرافی Tx بر اساس قیمت‌های بازار جهانی قیمت‌گذاری می‌شوند، در حالی که قیمت ارزهای دیجیتال در مبادلات تجاری بر اساس عرضه و تقاضای بازار در سیستم آنها تعیین می‌شود. در واقع ساختار بازارهای P2P به گونه ای است که برای تایید خرید یا فروش مقدار زیادی ارز رمزنگاری شده باید درخواست هایی با قیمت های بالاتر را بپذیرید در حالی که در صرافی های فرابورس مانند TwoX به طور متوسط ​​می توانید خرید و فروش کنید. با قیمت های مناسب تر

بخوانید  اضافه شدن بازی Assassin’s Creed Odyssey به ایکس‌ باکس گیم پس

واریز و برداشت ارز دیجیتال در پلتفرم TWIX با آدرس های اختصاصی برای واریز و برداشت انجام می شود و خود صرافی برای تراکنش های ارز دیجیتال هزینه ای از شما دریافت نمی کند.

در اکثر صرافی های فرابورس ایران، برای تبدیل یک ارز دیجیتال به ارز دیجیتال دیگر (مثلا بیت کوین به اتریوم)، لازم است ابتدا ارز دیجیتال اولیه را به تومان (یا تتر) تبدیل کنید و سپس تومان (یا تتر) را به دیجیتال دوم تبدیل کنید. ارز، این فرآیند در دو مرحله انجام می شود و در این بین تفاوت قیمت خرید و فروش تتر باعث کاهش ارزش و حجم پول کاربر می شود.

استفاده از ابزار برای تبدیل مستقیم قطعات به یکدیگر

شما انعطاف پذیری برای برداشت، ارسال یا تبدیل ارزهای دیجیتال به هر میزانی که انتخاب کنید دارید و این روزها نگران محدودیت حساب صرافی های ایرانی یا مسدود شدن دارایی ها نخواهید بود.

برای راحتی کاربران در تمامی بخش های وب سایت بر روی دکمه ورود یا به TWIX بپیوندید دسترسی داده شده است و برای انجام تراکنش در صرافی Twix کافیست با وارد کردن شماره موبایل یا ایمیل خود در این قسمت ثبت نام کنید.

تجربه کاربری Tx Exchange

کارمزد پایین، واریز و برداشت فوری، احراز هویت ساده و کیف پول اختصاصی از جمله ویژگی هایی است که TWIX در عین ارائه یک محیط امن و مطمئن برای تراکنش ها به کاربر ارائه می کند.

صرافی TWIX با قابلیت خرید، فروش و تبدیل آنی ارزهای دیجیتال

در واقع هدف از راه اندازی و توسعه صرافی TWIX می توان گفت رفع مشکلات ناشی از تحریم ها و احراز هویت کاربران ایرانی است. فرابورس بودن این صرافی مزایای مختلفی را برای این پلتفرم به همراه دارد که در زیر به مهمترین آنها اشاره می شود: