خرید سی پی کال اف دیوتی موبایل بتل پس Call of Duty در موجو جم | 1gamer

همچنین در صورت کم بودن تعداد بازیکنان، روبات‌هایی با سطح مشابه بازیکنان وارد بازی می‌شود. از طرف دیگر، هوش مصنوعی روبات‌ها کیفیت مناسبی دارد و در برخی موارد روبات‌ها برای بازیکنان دردسر درست می‌کنند. کالاف دیوتی موبایل یکی از پرطرفدارترین بتل رویال های طراحی شده برای گوشی های هوشمند است. در این این بازی می‌توان با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و استفاده از آن، تجربه متفاوتی را برای خود به ارمغان آورد.

  • برای خرید بتل پس، ابتدا نیاز به خرید سی پی کالاف دارید که واحد ارزی درون بازی می‌باشد.
  • حالت بتل رویال حسی یک بازی کاملا متفاوت را نسبت به Call of Duty Mobile می‌دهد.
  • هدف‌تان نیز باید زنده ماندن تا پایان بازی باشد یا اگر تیم هستید باید تا انتها زنده بمانید.
  • این حالت‌ها ممکن است برای چند روز یا چند هفته وجود داشته باشند و سپس ناپدید شوند.
  • مهم‌ترین نکته در استفاده از پرک‌ها این است که بدانید برای چه از آن‌ها استفاده می‌کنید.

همانطور که ذکر شده همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، این بازی نیز توسط گروه اندروید تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است. نسخه۱.۰.۳۷آخرین بروزرسانی۱۴۰۱/۱۰/۲۴تعداد دانلود۱۰ میلیونامتیاز۴.۸تعداد نظرات۵۳۳,۵۵۰حجم۶۱ مگابایتنوع بازی اندرویدی دسته‌بندی اکشن سازنده Activision Publishing, Inc. زامبی مود در آخرین آپدیت بازی کالاف به علت استقبال کم بازیکنان حذف شده و دیگر باز نخواهد گشت. تمام افراد باید در مسابقات مختلف امتیاز جمع کنند و در جدول رده‌بندی به درجات بالا برسند.

چرا کالاف دیوتی موبایل انتخاب اول گیمرها است؟

برای بهره بردن از ویژگی‌های مختلف هر سلاح باید موارد گوناگون را آنلاک کنید و برای این کار نیز باید با آن سلاح بازی کرده باشید. علاوه بر این، استفاده از کارت‌های Weapon XP نیز برای بالا بردن سطح آن سلاح امکان‌پذیر است. ایران موجو تمامی واحدهای پول بازی‌های آنلاین از جمله خرید جم موبایل لجند، خرید یوسی ارزان، لول آپ پس فری فایر، یوسی پابجی موبایل و بسیاری امکانات دیگر را برای شما عزیزان فراهم کرده است. توجه داشته باشید که سی پی مورد نیاز خود را حتما از وب سایت­های معتبر در حوزه فروش گیفت کارت و ارزهای بازی­های آنلاین در ایران خریداری نمایید. برای اجرای کالاف دیوتی موبایل نیاز به دو گیگ فضای خالی بر روی گوشی خود می­باشید. به نظر هر گیمری که به سبک شوتر علاقه دارد، کالاف دیوتی یک موهبت الهی محسوب می شود.

بخوانید  خرید اکانت پابجی خرید و فروش اکانت پابجی پابجی سل | 1gamer

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با ایدی ( ریجن هند )

همان­طور که گفته شد، شما می­توانید با استفاده از مجله خبری یک گیمر پی بازی کالاف دیوتی، تجهیزات جدیدی بخرید و تجهیزات خود را ارتقا دهید. اگر چه ممکن است بتوانید بدون ساخت اکانت نیز به بازی بپردازید اما ساخت اکانت کالاف دیوتی اهمیت بالایی دارد. چرا که با ساخت اکانت، کلیه فعالیت­ها و بازی­های شما ذخیره می­شود و در صورت پاک شدن ناگهانی اطلاعات گوشی شما، سابقه بازی­ها، امتیازها و سایر فعالیت­هایتان در بازی کالاف دیوتی موبایل از بین نمی­رود. در بین بازی های تفنگی عرضه شده در نسخه های اندروید و IOS، کال اف دیوتی موبایل بسیار و حرفه ای و خارق العاده است.

هنوز مدت زمان زیادی تا عرضه وارزون موبایل باقی‌مانده و به نظر می‌رسد که تیم سازنده قرار است محتویات جدیدی را به بازی قدیمی‌تر خود یعنی کالاف دیوتی موبایل اضافه کند. در بازی کالاف دیوتی موبایل نقشه‌های مختلف، اسلحه‌های قدرتمند و حالت‌های متنوعی انتظارتان را می‌کشند. این بازی نه‌تنها برای پرکردن اوقات‌فراغتتان مناسب است، بلکه مودهای تیمی آن برای کیف کردن همراه با دوستان بسیار می‌چسبد.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر