خروج کارگردان فیلم Marvel’s Midnight Suns از Firaxis


اخیراً کارگردان Midnight Suns مارول و رئیس Firaxis اعلام کردند که این تیم را ترک می کنند.

جیک سالمون که به تازگی بازی نقش آفرینی Marvel’s Midnight Suns را کارگردانی کرده است، جدایی خود از Firaxis را به طور رسمی اعلام کرد. سالمون که بیشتر به عنوان مدیر خلاق سری XCOM شناخته می شود، پس از ۲۳ سال Firaxis را ترک خواهد کرد.

سالمون در توییتر توضیح داد: “من با کارگردانی XCOM، XCOM 2، War of the Chosen و Marvel’s Midnight Suns به رویاهای زندگی خود جامه عمل پوشاندم. من خوش شانس ترین بچه ای هستم که تا به حال زندگی کرده ام.” جیک سالمون پس از انتشار این خبر از اعضای استودیو Firaxis و شرکت 2K Games تشکر کرد. او بعداً در مورد هدف بعدی خود پس از ترک Firaxis گفت: “مغز من با رویای جدید در آتش است.” وقت آن است که آن را دنبال کنیم.”

علاوه بر جیک سالمون، به نظر می رسد یکی دیگر از اعضای ارشد Firaxis نیز تصمیم به جدایی گرفته است. استیو مارتین او رئیس Firaxis است که 27 سال در این استودیو کار کرده و در انتشار بیش از 32 بازی نقش داشته است. او در توییتر خود نوشت: «من بسیار سپاسگزارم که فرصت کار و رهبری بزرگترین استودیو جهان و چنین تیم با استعدادی از افراد در دو دهه گذشته را داشتم.

ابرقهرمانان مارول در بازی Midnight Suns

به نظر می‌رسد این دو جدایی بزرگ در پی فروش ناامیدکننده فیلم Marvel’s Midnight Suns رخ داده است. اشتراوس زلنیکمدیرعامل Take-Two رسما این موضوع را تایید کرده است. با این حال، Zelnik بازخوردها و نقدهای مثبت بازی Midnight Suns مارول را برجسته کرد و ابراز امیدواری کرد که این بازی مانند سایر آثار استودیو Firaxis موفقیت بلندمدتی داشته باشد.

بخوانید  طرفداران بازی Final Fantasy 7 Rebirth کامئوهای روبی و زمرد را پیدا می کنند

سازندگان این بازی پس از انتشار پروژه های پشتیبانی زیادی دارند. برای مثال، تجربه Marvel’s Midnight Suns برای مدت محدودی در Steam رایگان بود و بسته الحاقی پولی با شخصیت Venom نیز موجود است.

Marvel’s Midnight Suns هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S در دسترس است. توکی گیمز قصد دارد این بازی نقش آفرینی را برای کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه کند، اما هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر