واکنش منتقدان به بازی Horizon: Call of the Mountain

IGN: 70 از 100

“براوو” عبارتی است که کیفیت نهایی Call of the Mountain را توصیف می کند. هیچ چیز در مورد این بازی وجود ندارد که به عنوان یک پیشرفت برای بازی های VR در نظر گرفته شود و هیچ چیز غیر منتظره ای انجام نمی دهد. بنابراین، دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد; یک VR Horizon خوش ساخت که تیراندازی و صعود خوبی دارد. علاوه بر این، محیط های بازی بسیار زیبا هستند. از نظر نشان دادن پتانسیل ها و توانایی های پلی استیشن VR2، این بازی به خوبی کار خود را انجام می دهد.

نکات برجسته تجربه بازی Horizon Call of the Mountain علیرغم سیستم تسطیح گاه آزاردهنده بازی، به اندازه کافی کار می کند تا اولین بلاک باستر پلی استیشن VR2 را سرگرم کننده کند.

میانگین امتیاز Horizon: Call of the Mountain تجربه خوبی را برای دارندگان پلی استیشن VR2 نشان می دهد.

کنسول های سرگرمی: 82 از 100

VGC: 80 از 100

در دموهای جدیدترین بازی Horizon به نظر می رسید که این بازی ویدیویی تجربه بسیار خوبی از نظر بصری و گیم پلی ارائه می دهد. میانگین نمرات The Horizon: Call of the Mountain اکنون منتشر شده است و ما شاهد عملکرد قوی برای روز عرضه انحصاری هدست PlayStation VR2 هستیم. در ادامه می توانید نظرات برخی از منتقدان این بازی را در یک گیمر بخوانید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

افق: ندای کوه

  • سازنده: گوریلا گیمز و فایر اسپرایت
  • ویرایشگر: سونی
  • سبک: اکشن ماجراجویی
  • سکو: پلی استیشن 5

Horizon Call of the Mountain جادویی است و دنیای Horizon را به عنوان یک بازی اول شخص در PlayStation VR2 زنده می کند. بازی زیبا و گیرا است و هرگز فراموش نمی کند که چه چیزی Horizon Zero Dawn و Horizon Forbidden West را بسیار خاص کرده است.

Horizon Call of the Mountain اولین بازی انحصاری پلی استیشن VR2 است که توانایی‌های هدست جدید را به خوبی نشان می‌دهد. با افکت های گرافیکی دیدنی و جذاب و استفاده از عملکرد کنترلر جدید. این بازی درخشش خود را به خصوص در نبرد با ماشین ها نشان می دهد. اگرچه تجربه محدودی محسوب می شود.

رادار بازی: 90 از 100

GameSpot: 70 از 100

یکی از دلایلی که بسیاری از کاربران هدست واقعیت مجازی PlayStation VR را انتخاب نکردند، نبود بازی های انحصاری مناسب در زمان عرضه و همچنین پس از آن بود. در همین حال، با معرفی Horizon: Call of the Mountain، مشخص شد که سونی یک روز عرضه انحصاری برای هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 دارد.

Horizon Call of the Mountain انتظارات را برای نسخه های VR از بزرگترین فرنچایزهای پلی استیشن با جلوه های بصری درخشان، گیم پلی جذاب و لحظات حماسی افزایش می دهد.

یکی از شخصیت های بازی Horizon Call of the Mountain

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Twitch اکنون به شما امکان می‌دهد برای پین کردن پیام‌های چت با Hype Chat پول پرداخت کنید