جرمی رنر مطمئن بود که در یک تصادف برف روب جان خود را از دست می دهد و آخرین کلمات خود را برای خانواده اش نوشت

“بدن من چگونه خواهد بود؟” آیا من مثل یک آزمایش علمی فقط یک ستون فقرات و مغز خواهم بود؟» رنر گفت که فکر کردن را به یاد آورد (از طریق Variety). “من زنده ماندن را انتخاب کردم. این به هیچ وجه مرا نخواهد کشت. در این تجربه گوشت و استخوان زیادی از دست دادم، اما سوخت گیری کردم و پر از عشق و تیتانیوم شدم.”

جرمی رنر بازیگر در روز سال نو در یک تصادف وحشتناک برف روب به شدت مجروح شد و اکنون می گوید اگر کمک برادرزاده اش نبود، می مرد. رنر همچنین گفت که «آخرین سخنان» خود را به خانواده‌اش نوشت به این امید که از جراحاتش جان سالم به در نبرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

به گفته روزنامه نگار دایان ساویر، رنر در 14 مکان 8 پارگی شکست و همچنین زانوی راست، مچ پای راست، پای چپ، مچ پای چپ، استخوان ترقوه راست و شانه راست شکست. او همچنین فک خود را شکست و پس از سوراخ شدن یکی از دنده هایش دچار ریزش ریه شد.

ABC News با رنر در مورد تصادفی که 30 استخوان شکسته به جا گذاشت مصاحبه کرد. گفتگوی کامل در 6 آوریل انجام خواهد شد، اما در یک تیزر، یک رنر احساسی جزئیات جدیدی در مورد تصادف به اشتراک گذاشت. “اگر من تنها بودم، راه وحشتناکی برای مردن بود، و مطمئناً. اما من تنها نبودم – برادرزاده ام، الکس عزیزم. و بقیه کالواری آمده است.”

بخوانید  الیزابت اولسن دوست دارد دوباره نقش جادوگر اسکارلت را بازی کند، اما هنوز هیچ فیلمنامه ای ندیده است

رنر در کلیپ ای بی سی نیوز گفت که زمانی که پس از تصادف در بیمارستان بستری بود، خود را برای خداحافظی با خانواده خود آماده می کرد. او گفت: “من در تلفنم یادداشت می نویسم – آخرین کلمات به خانواده ام.” در ادامه می توانید کلیپ را مشاهده کنید.

رنر توسط گربه برفی خودش در تاهو پس از استفاده از آن برای کمک به یکی از اعضای خانواده گیر افتاده زیر گرفته شد. کلیپ ABC News همچنین حاوی تماسی است که قبلاً هرگز دیده نشده بود 911 که در آن تماس گیرنده درخواست می کند که آمبولانس ها به سرعت برسند زیرا رنر در “وضعیت دشوار” است.

رنر دو بار نامزد اسکار شده است که برای نقش‌هایش در فیلم The Hurt Locker و The Town شناخته می‌شود. در MCU، او نقش کلینت بارتون AKA Hawkeye را بازی می کند.

رنر پس از حادثه، از طرفداران و دیگر ستارگان سینما مانند کریس ایوانز و کریس پرت حمایت شدیدی دریافت کرد. مجموعه تلویزیونی رنر، شهردار کینگستاون، در 15 ژانویه بازگشت و آثار هنری کلیدی، زخم های صورت شخصیت او را از تصادف واقعی رنر محو کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر