توسعه بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed هنوز ادامه دارد


پست های شغلی اخیر یوبی سافت تایید می کند که Assassin’s Creed VR هنوز در حال توسعه است.

اگرچه 2 سال از معرفی بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed می گذرد، اما جزئیات زیادی از این پروژه در دسترس نیست. در حال حاضر یوبی سافت در حال کار بر روی پنج نسخه از سری Assassin’s Creed با نام های Mirage، Hexe، Red، Jade و Invictus است، اما بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed کاملا بی صدا مانده است.

یوبی‌سافت اخیراً پیشنهادهای شغلی جدیدی را در Hitmarker، پلتفرمی که به حرفه‌های بازی‌های ویدیویی اختصاص دارد، منتشر کرده است که نشان می‌دهد Assassin’s Creed VR هنوز در حال توسعه است. چندی پیش رسانه Insider Gaming گزارش داد که این بازی با نام Project Nexus شناخته می شود و دارای حداقل 16 مرحله تک نفره خواهد بود. ظاهرا این بازی توانایی کنترل شخصیت های اتزیو، کاساندرا، کانر و هیثم را در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

در اوایل سال جاری، Insider Gaming ویدیویی از بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed را به صورت ناشناس منتشر کرد که نشان می داد توسعه بازی رو به اتمام است. زوج تام هندرسون در آن زمان، او در توییتی نوشت که تعجب آور است که پروژه Nexus با وجود چنین پیشرفتی در توسعه اعلام نشده است.

یوبی سافت دو پیشنهاد شغلی برای یک طراح صحنه و یک طراح فنی ارشد منتشر کرده است که حکایت از ادامه روند تولید بازی Assassin’s Creed برای هدست واقعیت مجازی دارد. ظاهراً این بازی شامل تمام ویژگی‌های محبوب سری Assassin’s Creed مانند جیب بری، مکانیک باز کردن قفل، صعود، ترور، مبارزه و حرکت نمادین Leap of Faith خواهد بود.

بخوانید  تریلر انیمیشن Mayhem Of Mutant Creatures In New Teenage Mutant Ninja Turtles
تحریریه مجله بازی یک گیمر