تریلر انیمیشن Mayhem Of Mutant Creatures In New Teenage Mutant Ninja Turtles

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem در تاریخ 2 آگوست اکران می شود.

نیکلاس کانتو، میکا ابی، شامون براون جونیور، برادی نون، جکی چان، ایو ادبیری، ست روگن، جان سینا، هانیبال بورس، رز برن، آیس کیوب، پست مالون، پل راد، مایا رودولف، ناتاسیا دیمیتریو و جیانکارلو اسپوزیتو، بین دیگران. بازیگرانی هستند که صداپیشه انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem هستند. Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Chaos به کارگردانی جف رو بر اساس فیلمنامه ای از برندان اوبراین ساخته شده است.

دانلود از آپارات

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدیدی از فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem منتشر شد. پارامونت پیکچرز تریلر رسمی لاک‌پشت‌های نینجا جدید Teenage Mutant را منتشر کرده است که ماجراجویی لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان و رویارویی آن‌ها با دیگر جهش‌یافته‌ها را نشان می‌دهد که در طی آن بیشتر حال و هوای انیمیشن و سبک گرافیکی انیمیشن‌ها به نمایش گذاشته می‌شود. و در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید:

در خلاصه داستان Teenage Mutant Ninja Turtles آمده است: لاک پشت های جهش یافته پس از سال ها پنهان شدن از دنیای انسان ها، برادران لاک پشت تصمیم گرفته اند با انجام کارهای ابرقهرمانی و پذیرفته شدن به عنوان یک نوجوان عادی، دل مردم نیویورک را به دست آورند. دوست جدید آنها آوریل اونیل قرار است به آنها کمک کند تا با یک سندیکای جنایتکار بدنام مبارزه کنند، اما آنها به زودی با ارتشی از دشمنان جهش یافته روبرو می شوند.

پارامونت تریلر جدیدی از فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem منتشر کرده است که تصاویر جدید زیادی را در خود دارد.

بخوانید  تریلر لگو فورتنایت – GameSpot