تریلر فصل دوم شهردار کینگستاون با بازی جرمی رنر

فرمان سریال شهردار کینگستون در دست است تیلور شریدانیک فیلمساز نامزد اسکار است که پس از سریال موفق یلوستون شروع به تولید کرد. جرمی رنر در نقش مایک مک کلاسکی دایان ویست مثل میریام مک کلاسکی، تیلور هندلی مانند کایل مک کلاسکی، کایل چندلر مانند میچ مک کلاسکی، هیو دیلون مثل ایان، اما لرد همانطور که آیریس و آیدان گیلن او در سریال شهردار کینگستاون نقش میلو سانتر را بازی می کند.

دانلود فیلم آپارات

مایک مک کلاسکی با بازی جرمی رنر در تریلر فصل دوم سریال شهردار کینگ‌تاون، در قسمت آخر فصل آخر به عواقب شورش زندان می‌پردازد. در این ویدیو، مایک به تدریج کنترل تمام چیزهایی را که خانواده اش در کینگستاون ساخته بودند از دست می دهد. زیرا او برای به دست آوردن مجدد قدرت و کنترل امور به اقدامات ناامیدانه روی می آورد. در ادامه می‌توانید تریلر سریال The Mayor of Kingstown فصل دوم را تماشا کنید.

شبکه آنلاین پارامونت پلاس نسخه کامل تریلر فصل دوم شهردار کینگستون با بازی جرمی رنر را منتشر کرد.

در خلاصه داستان سریال شهردار کینگستون آمده است: «این سریال ماجراهای خانواده قدرتمند مک کلاسکی را دنبال می‌کند که به عنوان دلالان قدرت در کینگ‌تاون دیده می‌شوند. جایی که صنعت زندان تنها تجارتی است که روز به روز رونق می گیرد. این سریال که به موضوعات نژادپرستی سیستماتیک، فساد و نابرابری می پردازد، نگاهی دقیق به تلاش های خانواده مک کلاسکی برای برقراری نظم و عدالت در شهری دارد که فاقد آن است.

شهردار کینگستاون توسط ام تی وی انترتینمنت و 101 تهیه می شود و تیلور شریدان، هیو دیلون، جرمی رنر، بازیگران اصلی آن هستند. آنتوان فوکو، دیوید سی گلیزر، ران بارکل، باب یاری و مایکل فریدمن آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی عمل می کنند. آنتوان فوکوا قسمت اول این مجموعه را کارگردانی کرد.

بخوانید  دیده شدن بازی Deathloop در فروشگاه ایکس باکس

مدتی پیش تاریخ پخش فصل دوم سریال Mayor of Kingstown با تیزر کوتاهی فاش شد. حال در میان اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که شبکه آنلاین پارامونت پلاس نسخه کامل تریلر فصل دوم این سریال جنایی و نقش آفرینی هیجان انگیز را منتشر کرده است. جرمی رنر با طرفداران به اشتراک گذاشته شد فصل دوم سریال Kingstown Mayor از 15 ژانویه 2023 (25 ژانویه 1401) در شبکه Paramount Plus برای بینندگان پخش خواهد شد.