تریلر گیم پلی Assassin’s Creed Codename Jade فاش شد


یکی از کاربران Reddit ویدیویی از گیم پلی بازی Assassin’s Creed Codename Jade را منتشر کرده است که بخش های زیادی را نشان می دهد.

در حال حاضر یوبی سافت در حال کار بر روی چندین نسخه از بازی Assassin’s Creed است. اگرچه اکثر این آثار برای کاربران رایانه و کنسول در دسترس هستند، اما یوبی سافت قصد دارد فعالیت خود را در زمینه بازی های موبایلی نیز گسترش دهد. Assassin’s Creed Codename Jade یکی از آثاری بود که در اوایل سال جاری به همراه دیگر نسخه های این مجموعه معرفی شد و به عنوان یک بازی نقش آفرینی موبایلی تمام عیار جهان باز، توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

اکنون یک ویدیوی جدید از Assassin’s Creed Codename Jade به بیرون درز کرده است که به طرفداران جزئیات بیشتری در مورد این بازی می دهد. یکی از کاربران Reddit اخیراً ویدیوی جدیدی از این بازی موبایل را به اشتراک گذاشته است که چندین دقیقه از آن را نشان می دهد و به طرز شگفت انگیزی خوب به نظر می رسد. این ویدیو با نمایش توالی نیروهای دشمن که به قلعه حمله می کنند، تصاویر چشمگیر، مکانیک های رزمی و پارکور را به نمایش می گذارد.

بازی Assassin’s Creed Mirage به عنوان نسخه اصلی بعدی از سری Assassin’s Creed در نظر گرفته می شود که ظاهراً برای انتشار در اوت 2023 (اوت-سپتامبر 1402) برنامه ریزی شده است. در همین حال، یوبی سافت در حال کار بر روی پرچمداران سری بعدی، یعنی Assassin’s Creed Codename RED و Assassin’s Creed Codename HEXE است. بازی اول در ژاپن فئودالی می گذرد و بازی دوم اثری تاریک تر و منحصر به فردتر خواهد بود.

بخوانید  امکان راه اندازی بازی Monster Hunter Rise برای پلی استیشن و ایکس باکس از طریق Game Pass

چند لحظه پیش تام هندرسون او ادعا کرد که روند توسعه Assassin’s Creed Codename RED با مشکلاتی روبرو شده است. این خودی گزارش داد که یکی از مسائل خروج برخی از کارکنان استودیو است. به گفته تام هندرسون، اکثر این افراد به دلیل رفتارهای توهین آمیز و آزاردهنده تصمیم به ترک یوبی سافت کبک گرفتند. با این حال، هیچ یک از این موارد توسط یوبی سافت تایید یا تکذیب نشده است.

دانلود فیلم آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر